Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 23:10förståsigåare, vi snackar cykel inte gåare ha,ha
förståsigåare, vi snackar cykel inte gåare ha,ha
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 23:20Fortsatta frågor om vevlager.
Mitt vevlager, som jag kan se utan att tagit bort vevarmarna, är helt platt eller hur jag skall uttrycka det. Det är alltså inget som sticker ut från ramen mot vevarna. Utan det ser mer ut som om det bara är vanliga kullager.
Fortsatta frågor om vevlager.
Mitt vevlager, som jag kan se utan att tagit bort vevarmarna, är helt platt eller hur jag skall uttrycka det. Det är alltså inget som sticker ut från ramen mot vevarna. Utan det ser mer ut som om det bara är vanliga kullager.
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 06:35Som Tommy säger, ingen olja eller liknande på vevlagren om de är kapslade. Oljan löser upp fettet.
Lager ska man vara försiktig med om man inte vet vad man gör. Hjullagren ger jag mig inte på, tycker det är så svårt att justera dom sen.
Som Tommy säger, ingen olja eller liknande på vevlagren om de är kapslade. Oljan löser upp fettet.
Lager ska man vara försiktig med om man inte vet vad man gör. Hjullagren ger jag mig inte på, tycker det är så svårt att justera dom sen.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:16Jag läste knarkande cykel:-)
Jag läste knarkande cykel:-)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:18BH?
BH?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:24BH?
BH?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 16:41Såja då var denna tråd urvattnad o klar. Nu tar vi nästa hej o hoj vi hem från gruvan går:-)
Såja då var denna tråd urvattnad o klar. Nu tar vi nästa hej o hoj vi hem från gruvan går:-)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:08🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:22Min knakade likadant. Varje gång jag tog i lite så knakade det när trycket hamnade på höger pedal. Felet var ett styrlager som saknade fett.
Min knakade likadant. Varje gång jag tog i lite så knakade det när trycket hamnade på höger pedal. Felet var ett styrlager som saknade fett.