Quote from Bertil Nolheim on 24 April 2008, 14:26Jag har haft problem med knarr ifrån sadelstolpen. Det hjälpte med infettning av röret + att jag vände klamman med skruven framåt.
Innan jag vände klamman kom ljudet tillbaka när det kom in smuts vid skruven.Det var ini h-sike svårt att hitta var knarre
Jag har haft problem med knarr ifrån sadelstolpen. Det hjälpte med infettning av röret + att jag vände klamman med skruven framåt.
Innan jag vände klamman kom ljudet tillbaka när det kom in smuts vid skruven.
Det var ini h-sike svårt att hitta var knarre
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:28Jag har aldrig haft knarr utan har bara KK.
Jag har aldrig haft knarr utan har bara KK.
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2008, 14:35Mitt knarr från sadelstolpen löste jag genom att inte äta så mycket bruna bönor innan jag gav mig ut...
Mitt knarr från sadelstolpen löste jag genom att inte äta så mycket bruna bönor innan jag gav mig ut...
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 17:10märkte idag att det knarrade mer när jag tryckte till lite hårdare vid tramptagen
märkte idag att det knarrade mer när jag tryckte till lite hårdare vid tramptagen
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 09:21Vevlagret?
Vevlagret?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 11:48Bara det inte är knarren som är KK tycker jag det är OK.
Bara det inte är knarren som är KK tycker jag det är OK.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 11:51vevlagret låter bra, det satsar jag på att jag har problem med
vevlagret låter bra, det satsar jag på att jag har problem med
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:08Jag köpte inte knarr för då hade jag kört ihjäl mig och det vill jag, vi, ni inte ha.
Jag köpte inte knarr för då hade jag kört ihjäl mig och det vill jag, vi, ni inte ha.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:20Än så länge kan jag bara stoltsera med nära-döden-upplevelser.
Än så länge kan jag bara stoltsera med nära-döden-upplevelser.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:29kan ha lokaliserat knarret eller tror hoppas det i alla fall. det är en spricka på vevpartiet som är drygt 4 cm. tror det heter vevparti är inte helt säker dålig på cykelns anatomi
kan ha lokaliserat knarret eller tror hoppas det i alla fall. det är en spricka på vevpartiet som är drygt 4 cm. tror det heter vevparti är inte helt säker dålig på cykelns anatomi