Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:34eeeeh, nog dags att byta om du inte planerar att ansöka om medlemskap i kastratsångarförbundet.
eeeeh, nog dags att byta om du inte planerar att ansöka om medlemskap i kastratsångarförbundet.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:34Vad är det för ram?
Vad är det för ram?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:34Knarrhanarnas musicalgrupp.
Knarrhanarnas musicalgrupp.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:44Andreas: du glömde länken till kastratsångarpojken på youtube.
Andreas: du glömde länken till kastratsångarpojken på youtube.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 20:48Det finns en megatråd i singelgruppen?
>Jag måste bara.
Det finns en megatråd i singelgruppen?
>Jag måste bara.
Quote from Anders Wallerstedt on 2 May 2008, 14:25Kontrollera inspänningen av bakhjulet i ramen. När du trycker på vill hjulet vrida sig, och sitter det inte ordentligt fast, knarrar det.
Kontrollera inspänningen av bakhjulet i ramen. När du trycker på vill hjulet vrida sig, och sitter det inte ordentligt fast, knarrar det.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:40här är sprickan på cykeln går det att svetsa ihop eller skiter det sig ändå.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1754806
här är sprickan på cykeln går det att svetsa ihop eller skiter det sig ändå.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1754806
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:43Aj, jämrans vilken fetespricka!
Jag kan precis ingenting om sånt här så jag skulle aldrig våga lita på en svetsning av det där men kanske kan nån läxa upp mig?
Aj, jämrans vilken fetespricka!
Jag kan precis ingenting om sånt här så jag skulle aldrig våga lita på en svetsning av det där men kanske kan nån läxa upp mig?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:47har tänkt mej köpa en cyklo cross vid nästa löning så svetsningen skulle bara va till för jobbpendling syfte inga hårda långa turer
har tänkt mej köpa en cyklo cross vid nästa löning så svetsningen skulle bara va till för jobbpendling syfte inga hårda långa turer
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:50Säger du nu och så kommer det en 70-årig gubbe på en järnhäst och cyklar om dig och vips så står du upp på pedalerna och ska spöa skiten ur honom minsann men knak säger det och juvelerna sitter i halstrakten!
Säger du nu och så kommer det en 70-årig gubbe på en järnhäst och cyklar om dig och vips så står du upp på pedalerna och ska spöa skiten ur honom minsann men knak säger det och juvelerna sitter i halstrakten!