Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 16:50Sk. extra halsmandlar
Sk. extra halsmandlar
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:52Hmmm, va det de mandlarna de tog bort när jag va liten?!? Det skulle förklara hårväxten på benen och min vilja att helst snitta på 30 km/h med de stora pojkarna.
Hmmm, va det de mandlarna de tog bort när jag va liten?!? Det skulle förklara hårväxten på benen och min vilja att helst snitta på 30 km/h med de stora pojkarna.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 16:5528 km/h AM, det är gränsen!
28 km/h AM, det är gränsen!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:58Meeen det är min planerade snittfart på Vårruset idag ju och då ska jag bara jogga lite lätt.
Meeen det är min planerade snittfart på Vårruset idag ju och då ska jag bara jogga lite lätt.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 17:56Lycka till AM!
Lycka till AM!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:19Shit vilken fantastisk lycka du gav mig Christer!!!
Jag som inte sprungit nåt på flera veckor och inte alls utomhus (i år) sprang de 4,6 km (tror jag det va) på 27 min blankt. Måste va alla Funbeat-timmar framför datorn som ger resultat helt enkelt!
Shit vilken fantastisk lycka du gav mig Christer!!!
Jag som inte sprungit nåt på flera veckor och inte alls utomhus (i år) sprang de 4,6 km (tror jag det va) på 27 min blankt. Måste va alla Funbeat-timmar framför datorn som ger resultat helt enkelt!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:25Det är bara att knata på och inte prata det kostar energi!
Det är bara att knata på och inte prata det kostar energi!
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 21:27Jag? Jag har inte gjort nåt! Det var du som fixade det. Skitbra helt enkelt!
Jag? Jag har inte gjort nåt! Det var du som fixade det. Skitbra helt enkelt!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:27Perfekt AM!
Perfekt AM!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:44Hi hi va ni är gulliga. Jo jag är ju faktiskt riktigt j**a förgrymmat bra alltså!!!
Och NU ser jag vilken tråd vi är i... oj oj oj... blir man avstängd/utesluten/relegerad nu då? Alternativt skulle ju va att ändra rubriken till "fiiii fanken va AM är bra
Hi hi va ni är gulliga. Jo jag är ju faktiskt riktigt j**a förgrymmat bra alltså!!!
Och NU ser jag vilken tråd vi är i... oj oj oj... blir man avstängd/utesluten/relegerad nu då? Alternativt skulle ju va att ändra rubriken till "fiiii fanken va AM är bra