Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag var inne i affären här i Minneapolis där jag köpte klockan (Marathon Sports) utan kvitto och osäker på hur gammalt det är.

Det är många som haft problem med det mjuka bandet så det Fredrik säger verkar stämma bra.

Tyvärr sålde de inte band separat m

Du kan kontakta Garmin direkt och skicka in ditt band dit så får du ett nytt. Jag pratade med dem i samband med att jag fick mitt utbytt och de sa att jag fick välja om jag ville skicka det direkt till dem eller ta det via butiken där jag köpt klockan. Ef

Ok, tack för alla svar!! 🙂
Köpte klockan via Addnature, så det blir nog lättast att kontakta Garmin direkt och höra vad man kan få för hjälp! Hoppas ett nytt band hjälper..

Idag har jag ringt supporten på Garmin.

"Ta ut batteriet på pulsbandet i en timme och återmontera sedan" - fixat!

Bra där (t+).

Hehe, de kanske tröttnade på att skicka ut nya pulsband till folk åt höger och vänster. 😀

Nu hade Stefans pulsmätare lagt av helt och visade inte knasiga värden, så det var ett lite annat beteende.

Då missförstod jag nog första inlägget. 😉

Nej Fredrik, min visade knasiga värden (oftast för höga)

Ok, sorry. Då tror jag ärligt talat inta att batterigrejen är en permanent lösning, men vi får väl se.