Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:19Jag kan i förtroende avslöja att Elin alltid sköljer sitt noggrant (även det som inte fungerade) medan jag sällan gör det med mitt fungerande.
Jag kan i förtroende avslöja att Elin alltid sköljer sitt noggrant (även det som inte fungerade) medan jag sällan gör det med mitt fungerande.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:21Noggrant är väl kanske att ta i men jag brukar lägga det i blöt tillsammans med övriga svettiga träningspersedlar så det blir avsköljt i alla fall. Största anledningen till det är väl att det inte ska börja lukta allt för mycket pyton allt för snart.
Noggrant är väl kanske att ta i men jag brukar lägga det i blöt tillsammans med övriga svettiga träningspersedlar så det blir avsköljt i alla fall. Största anledningen till det är väl att det inte ska börja lukta allt för mycket pyton allt för snart.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:29Jag luktar bara hallon.
Jag luktar bara hallon.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:29En som har funderat lite över detta:
http://www.dcrainmaker.com/2010/08/solution-to-heart-rate-dropoutsspikes.html
En som har funderat lite över detta:
http://www.dcrainmaker.com/2010/08/solution-to-heart-rate-dropoutsspikes.html
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:39Snarare äppelpaj. Eller kanske mango.
Snarare äppelpaj. Eller kanske mango.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:45Jan, de senaste banden ifrån Garmin har som av en händelse samma konstruktion som Polars band.
Jan, de senaste banden ifrån Garmin har som av en händelse samma konstruktion som Polars band.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 08:59Helt otroligt. Tre dagar efter jag skrev mitt inlägg om hur bra det har funkat nu när jag sköljer och torkat hårt med frottéhandduk, så börjar den studsa upp igen. Två löp i rad.
Skrubbade nu lite med nagelborste när jag sköljde, får se.
Vad tror ni a
Helt otroligt. Tre dagar efter jag skrev mitt inlägg om hur bra det har funkat nu när jag sköljer och torkat hårt med frottéhandduk, så börjar den studsa upp igen. Två löp i rad.
Skrubbade nu lite med nagelborste när jag sköljde, får se.
Vad tror ni a
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 16:23Ja, det går att köpa det nya Garminbandet löst som reservdel, har sett ett pris på drygt 300 någonstans. Lite i styvaste laget. Kan gå att hitta billigare.
Ja, det går att köpa det nya Garminbandet löst som reservdel, har sett ett pris på drygt 300 någonstans. Lite i styvaste laget. Kan gå att hitta billigare.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 15:31Jag har kört med Polarband till min 310XT. Det funkade bra i början, även om bandet krävde att man blötte det riktigt rejält för att spikar skulle undvikas. Tyvärr förföll det efter några månader trots underhåll enligt instruktionerna (tvätt då och då sam
Jag har kört med Polarband till min 310XT. Det funkade bra i början, även om bandet krävde att man blötte det riktigt rejält för att spikar skulle undvikas. Tyvärr förföll det efter några månader trots underhåll enligt instruktionerna (tvätt då och då sam
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 16:55Jag har problem till och från med både Garmins näst nyase mjuka band och Suuntos mjuka band, men för mig är det nog mest mig det är fel på!?
Om jag går på för hårt innan jag är ordentligt uppvärmd kan pulsen skena iväg upp över 220 slag, fastän jag innan
Jag har problem till och från med både Garmins näst nyase mjuka band och Suuntos mjuka band, men för mig är det nog mest mig det är fel på!?
Om jag går på för hårt innan jag är ordentligt uppvärmd kan pulsen skena iväg upp över 220 slag, fastän jag innan