Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:19Nu har jag kört en månad sedan jag tog ut batteriet ur bandet. Fortfarande störningsfritt. Börjar tro att det ligger något i rådet.....
Nu har jag kört en månad sedan jag tog ut batteriet ur bandet. Fortfarande störningsfritt. Börjar tro att det ligger något i rådet.....
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:09En relaterad fråga är om man kan para flera fot-poddar till samma XT310?
(Tänker att jag har en fotpod per sko-par, och inte behöver lyfta i och lyfta ur när jag byter skor. Förutsätter förstås att jag hittar fotpoddar till en bus-billig penning... 🙂
En relaterad fråga är om man kan para flera fot-poddar till samma XT310?
(Tänker att jag har en fotpod per sko-par, och inte behöver lyfta i och lyfta ur när jag byter skor. Förutsätter förstås att jag hittar fotpoddar till en bus-billig penning... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 22:55Nej, du kan iofs para om, men det innebär ny kalibrering.
Nej, du kan iofs para om, men det innebär ny kalibrering.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:25jag fick tipset att vända bandet på ryggen.
jag fick tipset att vända bandet på ryggen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 10:05Kan rapportera att för egen del så var nytt pulsband enda lösningen. Batteri ut hjälpte bara momentant.
Kan rapportera att för egen del så var nytt pulsband enda lösningen. Batteri ut hjälpte bara momentant.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:35Hur lyckades ni som kontaktade Garmin direkt få era pulsband utbytta?
Jag mailade till dom idag, men de svarade att de aldrig skickar ut något till kund, och istället hänvisade till återförsäljaren.
Hur lyckades ni som kontaktade Garmin direkt få era pulsband utbytta?
Jag mailade till dom idag, men de svarade att de aldrig skickar ut något till kund, och istället hänvisade till återförsäljaren.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 17:26Är klockan fortfarande under garanti? Jag har för mig att jag gick via http://www.garmin.com/se/support/ och fyllde i deras formulär under antingen "Kontakt" eller "Service". Jag beskrev hur pulsbandet betedde sig, och fick till svar att de ville kika på
Är klockan fortfarande under garanti? Jag har för mig att jag gick via http://www.garmin.com/se/support/ och fyllde i deras formulär under antingen "Kontakt" eller "Service". Jag beskrev hur pulsbandet betedde sig, och fick till svar att de ville kika på
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 18:40Garmin var tråkiga med mig eftersom min garanti-tid gått ut, så jag fick helt enkelt köpa ett nytt.
Garmin var tråkiga med mig eftersom min garanti-tid gått ut, så jag fick helt enkelt köpa ett nytt.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 18:49Min garanti är kvar, klockan är sprillans ny. Får väl försöka hos återförsäljaren först, måste dock skicka den till england.
Min garanti är kvar, klockan är sprillans ny. Får väl försöka hos återförsäljaren först, måste dock skicka den till england.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 20:46Jag har flera ggr skickat in garmin-prylar (bland annat pulsklocka) inköpta i england till det svenska servicestället utan problem. Har bara fyllt i formuläret som man kan hitta på hemsidan och skickat prylarna, det har inte varit något problem (då jag ha
Jag har flera ggr skickat in garmin-prylar (bland annat pulsklocka) inköpta i england till det svenska servicestället utan problem. Har bara fyllt i formuläret som man kan hitta på hemsidan och skickat prylarna, det har inte varit något problem (då jag ha