Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag kört en månad sedan jag tog ut batteriet ur bandet. Fortfarande störningsfritt. Börjar tro att det ligger något i rådet.....

En relaterad fråga är om man kan para flera fot-poddar till samma XT310?

(Tänker att jag har en fotpod per sko-par, och inte behöver lyfta i och lyfta ur när jag byter skor. Förutsätter förstås att jag hittar fotpoddar till en bus-billig penning... 🙂

Nej, du kan iofs para om, men det innebär ny kalibrering.

jag fick tipset att vända bandet på ryggen.

Kan rapportera att för egen del så var nytt pulsband enda lösningen. Batteri ut hjälpte bara momentant.

Hur lyckades ni som kontaktade Garmin direkt få era pulsband utbytta?
Jag mailade till dom idag, men de svarade att de aldrig skickar ut något till kund, och istället hänvisade till återförsäljaren.

Är klockan fortfarande under garanti? Jag har för mig att jag gick via http://www.garmin.com/se/support/ och fyllde i deras formulär under antingen "Kontakt" eller "Service". Jag beskrev hur pulsbandet betedde sig, och fick till svar att de ville kika på

Garmin var tråkiga med mig eftersom min garanti-tid gått ut, så jag fick helt enkelt köpa ett nytt.

Min garanti är kvar, klockan är sprillans ny. Får väl försöka hos återförsäljaren först, måste dock skicka den till england.

Jag har flera ggr skickat in garmin-prylar (bland annat pulsklocka) inköpta i england till det svenska servicestället utan problem. Har bara fyllt i formuläret som man kan hitta på hemsidan och skickat prylarna, det har inte varit något problem (då jag ha