Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKompressionskläder.
You need to log in to create posts and topics.

+1 för mindre skvalp 😉

Håller med om att vissa tights liksom glider nedåt, generellt, inte 2xu dock 🙂

En liten uppdatering... Jag var på XXL i Västerås och köpte mig ett par 2XU kompressionstights igår, så jag ska prova om det är något för mig.

Känner ingen som helst skillnad.

/C

tycker man blir mindre sliten i vader/lår..idag när jag sprang 37 km tyckte jag tom att kroppen "återhämtade sig" under passet...det senare är nog bara ett resultat av något annat..men jag tycker det helt klart är värt det, var klart mindre sliten i kompr

tycker man blir mindre sliten i vader/lår..idag när jag sprang 37 km tyckte jag tom att kroppen "återhämtade sig" under passet...det senare är nog bara ett resultat av något annat..men jag tycker det helt klart är värt det, var klart mindre sliten i kompr

Har funderat och pratat med flera innan jag köpte långa 2xu i år. Har sprungit pass från några km till några mil, känner mig mycket tyngre och det går mer trögt med dessa. Får inte ut samma utväxling som i mina andra tajts. Det kanske är en vanesak men de

Har faktiskt inte köpt några kompressionskläder men fått i olika sammanhang. Har inte köpt för att de varit dyrare än andra funktionskläder och inte känt något behov men de jag har (Under Armour, Nike, Adidas) sitter väldigt bra och därför använder jag de

En liten uppdatering... Jag införskaffade ett par kompressionstights modell 2XU. Jag har nu löptränat med dem på ett par gånger. Det gav någon form av förbättring. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Jag tycker att min hållning och löpsteg har bliv

Jag är just upplever jag ett omvänt placebo-syndrom. Jag bonkade på ett långpass där jag hade kompressonsbyxor. Sen två veckor i rad så bokande jag inte - utan kompressionsbyxor. Så nu vet jag inte vad jag ska göra!?!