Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 14:25Skillnad i vaddå?
Skillnad i vaddå?
Quote from Mikael Deling on 1 April 2009, 14:54Kan tipsa om att Tony Pölder Sport har nedsatt pris på Skins. Deras kompressionsstrumpor Powersox gillar jag iaf.
http://www.polder.se/?cid=135778
/Carl
Kan tipsa om att Tony Pölder Sport har nedsatt pris på Skins. Deras kompressionsstrumpor Powersox gillar jag iaf.
http://www.polder.se/?cid=135778
/Carl
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 16:09Tack för länken, nu är jag med på vad det är iaf... 🙂
Tack för länken, nu är jag med på vad det är iaf... 🙂
Quote from Lars Mörrby on 1 April 2009, 16:12Det verkar som Wiggle har X-socks Run Energy för 176SEK, fraktfritt över 600SEK.
Det blir i alla fall en aning billigare än att handla på Runners...
Jag har opererat åderbråck och borde väl egentligen ha kompressions strumpor jämt för att
undvika att pr
Det verkar som Wiggle har X-socks Run Energy för 176SEK, fraktfritt över 600SEK.
Det blir i alla fall en aning billigare än att handla på Runners...
Jag har opererat åderbråck och borde väl egentligen ha kompressions strumpor jämt för att
undvika att pr
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:23Sweet! Tack Carl! Skins återhämtningstights är grymma! Skall passa på att köpa ett par powersox 🙂
Sweet! Tack Carl! Skins återhämtningstights är grymma! Skall passa på att köpa ett par powersox 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:46Jag tycker x-socks är kanon men kunde kanske klämma åt lite mer som någon skrev. De jag köpte på apoteket var värdelösa att springa i då de blev blöta (bomull) och halkade runt på foten. De knallar jag runt med hemma eller på jobbet ibland bara. Det kansk
Jag tycker x-socks är kanon men kunde kanske klämma åt lite mer som någon skrev. De jag köpte på apoteket var värdelösa att springa i då de blev blöta (bomull) och halkade runt på foten. De knallar jag runt med hemma eller på jobbet ibland bara. Det kansk
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 19:28Det är flera som frågar men ingen vill svara.
Vad är kompressionsstrumpor bra för/mot?
Jag frågade min gubbe vad teorin var och han sa "teorin är att löpare köper alldeles för lite lullull men dessa kanske går att sälja ändå"
... men vad är den officie
Det är flera som frågar men ingen vill svara.
Vad är kompressionsstrumpor bra för/mot?
Jag frågade min gubbe vad teorin var och han sa "teorin är att löpare köper alldeles för lite lullull men dessa kanske går att sälja ändå"
... men vad är den officie
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:24Officiell teori är att öka blodflödet genom musklerna i vadregionen genom gradiellt tryck. Om man har vanliga strumpor ansamlar man blod i fötterna under dagen pga av gravitation. Ett gradiellt tryck "stänger" ytliga vener och artärer vilket medför att bl
Officiell teori är att öka blodflödet genom musklerna i vadregionen genom gradiellt tryck. Om man har vanliga strumpor ansamlar man blod i fötterna under dagen pga av gravitation. Ett gradiellt tryck "stänger" ytliga vener och artärer vilket medför att bl
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:26Ja, också bra för återhämtning efterom man ökar blodflödet och tar bort mjölksyra snabbare.
Ja, också bra för återhämtning efterom man ökar blodflödet och tar bort mjölksyra snabbare.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 22:07Aha 🙂
Jag tror min gubbe skulle gilla den teorin ändå. Han skulle kunna överföra den på sin normala position (horisontalläge) (H)
Aha 🙂
Jag tror min gubbe skulle gilla den teorin ändå. Han skulle kunna överföra den på sin normala position (horisontalläge) (H)