Quote from Guest on 27 February 2012, 20:59Hur snabbt försämras konditionen? Blir den sämre redan vid ett missat träningspass?
Hur snabbt försämras konditionen? Blir den sämre redan vid ett missat träningspass?
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:09Nej
Nej
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:09Nej, men den blir inte bättre.
Nej, men den blir inte bättre.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:13Det är ju positivt iaf. Blir lite nojjig eftersom jag äntligen känner att jag har börjat kunna springa lite snabbare och så missar man ett pass.
Det är ju positivt iaf. Blir lite nojjig eftersom jag äntligen känner att jag har börjat kunna springa lite snabbare och så missar man ett pass.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:17Det beror på hur långt det är mellan passen, är man övertränad kan man bli bättre av ett missat pass.
Det beror på hur långt det är mellan passen, är man övertränad kan man bli bättre av ett missat pass.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:41Då skulle det inte ha varit ett pass ändå, så man har inte missat något.
Då skulle det inte ha varit ett pass ändå, så man har inte missat något.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 22:03Vid missat pass blir man kortvarigt något bättre (utvilad). Kallas formtoppning. På sikt blir man något sämre. Kallas lathet. 😉
Vid missat pass blir man kortvarigt något bättre (utvilad). Kallas formtoppning. På sikt blir man något sämre. Kallas lathet. 😉
Quote from Håkan Öhling on 27 February 2012, 22:06Athlet o lathet är oväntat lika som ord
Athlet o lathet är oväntat lika som ord
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 22:07anagram, rent av
anagram, rent av
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2012, 02:10Tyvärr så stavas det utan h på svenska - men det hindrar ju ingenting - nu är jag rätt trött!
Tyvärr så stavas det utan h på svenska - men det hindrar ju ingenting - nu är jag rätt trött!