Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 21:21Mycket trevlig graf, även om zoomverktyget inte verkar funka i chrome (16.0.912.63, Win 7). I IE och Firefox funkar det bra.
Mycket trevlig graf, även om zoomverktyget inte verkar funka i chrome (16.0.912.63, Win 7). I IE och Firefox funkar det bra.
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2012, 01:00Wow - vad otroligt mycket snyggare! Zoom-verktyget funkar iaf i Google Chrome 16.0.912.75. Och det var urcool att efter man har zoomat kan dra zoomningen fram o tillbaka!
Men snälla Olle kan du inte vända på Pace? Så att kurvan går uppåt då farten är hög
Wow - vad otroligt mycket snyggare! Zoom-verktyget funkar iaf i Google Chrome 16.0.912.75. Och det var urcool att efter man har zoomat kan dra zoomningen fram o tillbaka!
Men snälla Olle kan du inte vända på Pace? Så att kurvan går uppåt då farten är hög
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 07:05Då kan man väl lika gärna rita Speed (eller fart som vi säger på svenska. 😉 ?
Då kan man väl lika gärna rita Speed (eller fart som vi säger på svenska. 😉 ?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 10:30jag får ingen graf alls i show2... varken om jag klickar på tid eller sträcka?
jag får ingen graf alls i show2... varken om jag klickar på tid eller sträcka?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 10:42Vilken webbläsare har du? Kan du ge mig länken till passet du försöker titta på?
Vilken webbläsare har du? Kan du ge mig länken till passet du försöker titta på?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 10:45Helt underbart Olle!
Finfint med kopplingen till kartan också.
Helt underbart Olle!
Finfint med kopplingen till kartan också.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 10:56Fick samma fel som -AT- på detta pass:
http://www.funbeat.se/training/show2.aspx?TrainingID=18580208Annars funkar det bra på andra pass, både inne och ute.
Fick samma fel som -AT- på detta pass:
http://www.funbeat.se/training/show2.aspx?TrainingID=18580208
Annars funkar det bra på andra pass, både inne och ute.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 10:57Nej, det fungerar om du har på GPS:en och faktiskt rör dig ute i verkligheten eftersom det då faktiskt registreras datapunkter med jämna mellanrum eftersom positionen alltid ändras. Är du inomhus eller står helt still hela tiden hjälper inte det. Då är de
Nej, det fungerar om du har på GPS:en och faktiskt rör dig ute i verkligheten eftersom det då faktiskt registreras datapunkter med jämna mellanrum eftersom positionen alltid ändras. Är du inomhus eller står helt still hela tiden hjälper inte det. Då är de
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 11:43Om det var mig du refererade till Fredrik, så var det 1-s registrering på det passet jag länkade till. Eller menade du något annat?
Om det var mig du refererade till Fredrik, så var det 1-s registrering på det passet jag länkade till. Eller menade du något annat?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 12:15Jag har nog klickat i fel tråd tror jag.
Edit säger att det har jag inte alls gjort, men av någon anledning komenterat något gammalt inlägg en bit upp i tråden.
Jag har nog klickat i fel tråd tror jag.
Edit säger att det har jag inte alls gjort, men av någon anledning komenterat något gammalt inlägg en bit upp i tråden.