Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 09:11hur? var? *blind*
hur? var? *blind*
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2012, 10:14Jag hittade inte heller nåt sånt men glömde att skriva det!
Jag hittade inte heller nåt sånt men glömde att skriva det!
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 10:25Alldeles bredvid där man väljer tid eller sträcka.
Eller tittar ni på nuvarande sida? Det gäller fortfarande show2...
Alldeles bredvid där man väljer tid eller sträcka.
Eller tittar ni på nuvarande sida? Det gäller fortfarande show2...
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2012, 10:30Det är olika. Den här http://www.funbeat.se/training/show2.aspx?TrainingID=18580208 har inga På/Av-val!
Det är olika. Den här http://www.funbeat.se/training/show2.aspx?TrainingID=18580208 har inga På/Av-val!
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 13:43Ajdå, utjämningslänkarna doldes tillsammans med ändringarna för x-axeln i de fall endast tidsskalan kunde visas på x-axeln. Nu har jag rättat till det.
Angående att det går slött: Tyvärr blir det resultatet om man har väldigt många punkter och inte lägg
Ajdå, utjämningslänkarna doldes tillsammans med ändringarna för x-axeln i de fall endast tidsskalan kunde visas på x-axeln. Nu har jag rättat till det.
Angående att det går slött: Tyvärr blir det resultatet om man har väldigt många punkter och inte lägg
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:15Olle, misstänkte att det var något sådant med datamängden. Bättre nu än förr i alla fall, så om du behåller av/på -filtreringen så blir alla glada. Man kan ju alltid växla visningsläge när man har zoomat, vilket gör det hela lite enklare.
Olle, misstänkte att det var något sådant med datamängden. Bättre nu än förr i alla fall, så om du behåller av/på -filtreringen så blir alla glada. Man kan ju alltid växla visningsläge när man har zoomat, vilket gör det hela lite enklare.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 22:26"Obs dock att visa webbläsare är betydligt snabbare än andra."
Chrome och Firefox snabba, Internet Explorer trög. Som förväntat alltså.
"Obs dock att visa webbläsare är betydligt snabbare än andra."
Chrome och Firefox snabba, Internet Explorer trög. Som förväntat alltså.