Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontaktannonstest
You need to log in to create posts and topics.

Malene,
jag håller med dig men å andra sidan så ser jag dejtingsajter som ytterligare en kontaktyta. Ett sätt till att träffa folk på. Om det sen leder till nånting så är det bara trevligt, såvida det inte är dåligt sex, men det är inget jag sätter mitt s

Jag håller absolut med dig om att dejting kan vara ett bra sätt att träffa folk på, många av mina vänner är misslyckade dejter (som ändå blev positiva så att säga...) =)

Det som kanske är bra med internet är att man kan sålla bort människor som verkar he

Jag tycker dejtingsajter är kanon som verktyg. Alltså det bygger på att folk har en god självuppfattning och är ärliga. De jag träffat som liksom beskrivit sig själva på riktigt har varit bra kandidater. Men så stannar det ju inte där. Det behövs ju kemi

Det här var en rolig tråd att läsa.. 😀

Håkan du verkar ha stor koll på läget.. Kommentaren från Anette i 9B verkar vara något att du kan leva på länge.. HA HA HA ! 😀

Jessica, jag fick för mig att du hade en hantverkare på besök, gick det inget bra?

Magnus: Nu har jag bytt bild, men våtdräktsbilden var för att påminna mig om att aldrig mer simma Vansbro då jag blev rejält nerkyld trots våtdräkt 🙁 ...

Håkan: Såklart att humor är viktigt 😉 , men det märker man först när man har träffats några gånge

hmmm, 35 är väl ganska så runt 30? Inte för långt bort men inte för nära heller... (H) vad sägs, ska vi ta ett långpass tillsammans i helgen 😉

Malene,
och om man funkar bra via mail och telefon så är det så lätt att bygga de mest fantastiska luftslotten i hela väääärlden... så min taktik är att träffas så fort som möjligt. Förhoppningsvis så känns de bra och man vill ses igen men samtidigt så ha

Man får inte vara så kräsen, men har hon något annat än Campagnoloväxlar på cykeln går hon tokbort.

Första sorteringen går efter 20 millisekunder om det är något att gå vidare med. Ytterligare några hänger kvar efter 20 sekunder. Det blir färre och färre med kandidater efter 20 minuter men efter det är träffsannolikheten ganska hög.

Stina,
menar du IRL då? Att du sopar undan en potentiell make, far till dina barn och Han, Mannen i ditt liv, efter bara 20 sekunder...?

pompös, moi? Nä, bara lite uttråkad på jobbet 🙂