Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontaktannonstest
You need to log in to create posts and topics.

Det vete gröne hur´man ska kunna grejsa en tjej.Tror att dessa dejtsidor leder till att folk letar efter något som inte finns,att aldrig bli nöjd i sin tro att det hela tiden finns någon som är bättre.Å inte är det några tjejer ute på dom slingor jag spri

Yes, jag syftar på live-dejter i mitt tidigare inlägg.

Första sorteringen går efter 20 millisekunder om det är något att gå vidare med. Ytterligare några hänger kvar efter 20 sekunder. Det blir färre och färre med kandidater efter 20 minuter men

aijcks... så redan efter 20 millisekunder kan det vara kört ... vad gör man då för ont för att bli bortsorterad redan då?
Ärligt talat så förstår jag inte riktigt hur man kan döma ut en person på så kort tid oavsett om det gäller kärlek, vänskap eller vad

En som åker ut efter 20 ms är en som tror h*n har en viss egenskap men visar upp en helt annat. T ex tror h*n är normalviktig men släpar i själva verket på 20 extrakilon. Eller luktar ofräscht, eller röker trots att det var ett icke önskvärt kriterium ell

Ska man regga träning för att vara välkommen här? Då ligger jag dåligt till.

Här i singelgruppen är alla singlar välkomna 😉

Och några till *host host*

å fan, man måste logga all sin träning här också ... hmmm .. skulle det inte funka lika bra att bara skickar över en fil som du kan ladda upp i SportTtracks i stället 😉

men sen då, förutom de här mest uppenbara där man beskriver sig själv på ett sätt so

Stina, om du inte vill skriva han eller hon funkar "hen" väldigt bra, så blir det inte så könsspecifikt=)

Jag tror att man känner fort om det är något riktigt riktigt bra.. men jag sållar ju inte bort någon TOTALT efter 20 millisekunder, eller vad det nu

Off Topic

Tack Malene för synpunkt!

H*n är lika könsospecifikt som det finska hän som på svenska blivit hen, helt sant men det är inte så många som känner till det så jag valde det traditionella med asterixen 🙂 Men jag har i många andra sammanhang pro