Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELKontaktannonstest
You need to log in to create posts and topics.

Man skall vara på ett påfågelhanne-aktigt sätt, helt ödmjukt. Hmmm...

Magnus...varför beskrev du mig....:D

Öh...sen är jag trött på att alla tror att killar bara tycker att tjerer skall vara snygga och blonda....

Brunetter och rödhåriga snygga tjejer är faktiskt minst lika bra om inte bättre!

Självklart spelar utseendet roll men hur länge ids man hänga ihop med en tjej som är toksnygg, har stora rattar men inte passar rent mentalt? Å andra sidan, hur charmig, rolig och intelligent hon än är så blir det inget om jag inte tänder på henne.

Har k

Skriv hellre lite mindre om dig själv o skriv lite mer om vad du söker som du tycker är viktigt. T ex om du vill ha en sportig tjej så skriv även att du själv är det är mitt förslag. Visserligen har jag inte varit singel så länge o har inte erfarenhet av

hmmm ... då ska vi se Anneli...

"Själv söker jag någon som gillar att utöva sport och att hitta på saker, ej röker, gillar katter, välutbildad, omtänksam, ärlig och är i lämplig ålder."

ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja (det såg du väl längst upp :D) ... lämpl

Håkan Vad du hänger upp dig på detaljer! I min värld verkar Anneli perfekt!

Magnus, jag hänger alls icke upp mig på detaljer jag säger ju ja inte mindre än 7 (sjuuuuu, som Gunde skulle sagt) gånger... även i min värld verkar Anneli perfekt, dessutombor hon nära. Bara en sån sak 😀

det där med humor var mest allmänna funderingar.

Härligt med folk som bor nära...fast skall manha våtdräkt när man simmar Vansbro...(faste det kanske var efter Wakeboard....)

Edit: Kom visst fel, detta inlägg.

Äh, jag ger inte ett jota för dejtingsajter.. eventuellt kan de hjälpa en till en dejt IRL, men den behöver ju inte alls ge någonting. Internet och verkligheten diffar och i regel resulterar det bara i dåligt sex.

Inte fan vill man ha fem, tio eller femt