Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Celos, det var användarvänligt och fungerade (#).

Precis Bruse. Fram för de gamla färgerna 🙂

Jag håller med, varför inte de gamla färgerna på olästa inlägg. Förstår inte varför man ska ändra för mycket på ett vinnande koncept som Funbeat är/har varit. Att sitta och läsa i forumet är mycket mer ansträngande idag för ögonen samt att jag känner en l

Förutom sökrutan då!

Bruse: Man måste inte vara sarkastisk då man lämnar en felrapport. Det hjälper inte!

Kanske skippa den gråa bakgrunden helt och istället markera olästa inlägg med en mer distinkt kant?

Tycker det e trist med allt "djävla gnäll".... håll det konstruktivt och på en bra nivå. För er som är missnöjda och tycker det är "oanvändbart", använd inte Funbeat... enklaste lösningen.

För er andra som uppskattar det Olle gör och faktiskt kan leva me

Håller med.

Nu är det svårt att få till sådant här eftersom det ofta introduceras komprimering i olika led, men jag laddar upp en bild. Ett problem är att texten är så liten. I detta fall är det Chrome på Linux, men det blir samma problem i Mac OS X och alla andra va

Ytterligare ett sätt är att behålla den gråa färgen eller liknande i högersplaten där avataren bor för olästa inlägg, men låta bakgrunden till själva inlägget vara vit.

Problemet med anti-aliasing blir fö inte bättre med serif-typsnitt, det blir värre.