Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2011, 10:58Celos, det var användarvänligt och fungerade (#).
Celos, det var användarvänligt och fungerade (#).
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:59Precis Bruse. Fram för de gamla färgerna 🙂
Precis Bruse. Fram för de gamla färgerna 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 11:13Jag håller med, varför inte de gamla färgerna på olästa inlägg. Förstår inte varför man ska ändra för mycket på ett vinnande koncept som Funbeat är/har varit. Att sitta och läsa i forumet är mycket mer ansträngande idag för ögonen samt att jag känner en l
Jag håller med, varför inte de gamla färgerna på olästa inlägg. Förstår inte varför man ska ändra för mycket på ett vinnande koncept som Funbeat är/har varit. Att sitta och läsa i forumet är mycket mer ansträngande idag för ögonen samt att jag känner en l
Quote from Elias Engqvist on 13 September 2011, 11:16Förutom sökrutan då!
Bruse: Man måste inte vara sarkastisk då man lämnar en felrapport. Det hjälper inte!
Förutom sökrutan då!
Bruse: Man måste inte vara sarkastisk då man lämnar en felrapport. Det hjälper inte!
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:32Kanske skippa den gråa bakgrunden helt och istället markera olästa inlägg med en mer distinkt kant?
Kanske skippa den gråa bakgrunden helt och istället markera olästa inlägg med en mer distinkt kant?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:40Tycker det e trist med allt "djävla gnäll".... håll det konstruktivt och på en bra nivå. För er som är missnöjda och tycker det är "oanvändbart", använd inte Funbeat... enklaste lösningen.
För er andra som uppskattar det Olle gör och faktiskt kan leva me
Tycker det e trist med allt "djävla gnäll".... håll det konstruktivt och på en bra nivå. För er som är missnöjda och tycker det är "oanvändbart", använd inte Funbeat... enklaste lösningen.
För er andra som uppskattar det Olle gör och faktiskt kan leva me
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:42Håller med.
Håller med.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:42Nu är det svårt att få till sådant här eftersom det ofta introduceras komprimering i olika led, men jag laddar upp en bild. Ett problem är att texten är så liten. I detta fall är det Chrome på Linux, men det blir samma problem i Mac OS X och alla andra va
Nu är det svårt att få till sådant här eftersom det ofta introduceras komprimering i olika led, men jag laddar upp en bild. Ett problem är att texten är så liten. I detta fall är det Chrome på Linux, men det blir samma problem i Mac OS X och alla andra va
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:44Ytterligare ett sätt är att behålla den gråa färgen eller liknande i högersplaten där avataren bor för olästa inlägg, men låta bakgrunden till själva inlägget vara vit.
Ytterligare ett sätt är att behålla den gråa färgen eller liknande i högersplaten där avataren bor för olästa inlägg, men låta bakgrunden till själva inlägget vara vit.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:45Problemet med anti-aliasing blir fö inte bättre med serif-typsnitt, det blir värre.
Problemet med anti-aliasing blir fö inte bättre med serif-typsnitt, det blir värre.