Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:37Jag är sjukt frestad att skicka ett screenshot på hur man hade kunnat förbättra layouten, men jag har inte tid. Måste jobba. BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif 😉
Var det inte en annan font på den gamla sajten? Då kunde jag läsa foruminläg
Jag är sjukt frestad att skicka ett screenshot på hur man hade kunnat förbättra layouten, men jag har inte tid. Måste jobba. BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif 😉
Var det inte en annan font på den gamla sajten? Då kunde jag läsa foruminläg
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:02Det är inte bättre läsbarhet, kan jag konstatera och jag brukar inte ha problem med att läsa alls ... den gula färgen var dessutom betydligt trevligare, den här grå gör mig rätt akut deprimerad ... den skulle passa bättre på redan lästa inlägg, de man rät
Det är inte bättre läsbarhet, kan jag konstatera och jag brukar inte ha problem med att läsa alls ... den gula färgen var dessutom betydligt trevligare, den här grå gör mig rätt akut deprimerad ... den skulle passa bättre på redan lästa inlägg, de man rät
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:15@Jenny Du kan ta screenshot på iPhone genom att hålla inne home- och sleepknappen samtidigt. (Skärmen kommer då blinka till för att visa att du tagit screenshot.)
@Jenny Du kan ta screenshot på iPhone genom att hålla inne home- och sleepknappen samtidigt. (Skärmen kommer då blinka till för att visa att du tagit screenshot.)
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:18Nu kom jag på vad färgerna påminner mig om, ett gammalt kök från 50-talet eller början på 60-talet, min farmors kök och vardagsrum och gamla restgarner man lärde sig virka med som barn 😀
Känns som ett steg bakåt i tiden.
Nu kom jag på vad färgerna påminner mig om, ett gammalt kök från 50-talet eller början på 60-talet, min farmors kök och vardagsrum och gamla restgarner man lärde sig virka med som barn 😀
Känns som ett steg bakåt i tiden.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:31Ah! Tack Johan! Ska testa det... 🙂
Ah! Tack Johan! Ska testa det... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:43Sitter i "chrome", kan man få bort rull-listen längst ner?
Sitter i "chrome", kan man få bort rull-listen längst ner?
Quote from Camilla Höög on 13 September 2011, 14:45Om du gör fönstret bredare så försvinner den horisontella scrollbaren.
Om du gör fönstret bredare så försvinner den horisontella scrollbaren.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:47"Om du gör fönstret bredare så försvinner den horisontella scrollbaren."
Det är ju inte alltid möjligt... Eller önskvärt.
Edit: att göra fönstret bredare alltså.
"Om du gör fönstret bredare så försvinner den horisontella scrollbaren."
Det är ju inte alltid möjligt... Eller önskvärt.
Edit: att göra fönstret bredare alltså.
Quote from Camilla Höög on 13 September 2011, 14:48Det är faktiskt alltid möjligt, men kan medföra att delar av fönstret hamnar utanför skärmen 🙂
Det är faktiskt alltid möjligt, men kan medföra att delar av fönstret hamnar utanför skärmen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:52"delar av fönstret hamnar utanför skärmen"
Ursäkta att jag är så himla otydlig! Jag menade att det inte alltid är möjligt samtidigt som man vill se allt innehåll, browserknappar, m.m.
Edit: Allt det där skrev jag naturligtvis med glimten i ögat. Glömde
"delar av fönstret hamnar utanför skärmen"
Ursäkta att jag är så himla otydlig! Jag menade att det inte alltid är möjligt samtidigt som man vill se allt innehåll, browserknappar, m.m.
Edit: Allt det där skrev jag naturligtvis med glimten i ögat. Glömde