Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Knappen" för antal olästa diskussioner är ständigt "utanför bild" för mig (dvs, jag måste scrolla för att se den). 😉

Då har du en väldigt låg upplösning på din skärm. Går det att öka den till 1024x768 eller något som är bredare än 930px?

1440 x 900

Sade aldrig att det var upplösningen som var problemet, men jag gillar att kunna ha flera sidor bredvid varandra.

Flytta "info-knapparna" till vänster marginal om det går.

Nu är ju detta inte en lösning på ditt problem Johan, men varför använder du inte flikar, istället för att sätta sidor bredvid varandra?

Hmm, tro mig, jag använder flikar... Många flikar. 😉
Men ibland vill man SE två sidor samtidigt, vilket man inte gör med flikar.

Det är dock inget stort problem. Jag kan leva med det. Men jag tycker dock marginalen till vänster gör att det blir väldigt

Prova att ljusa upp den grå bakgrunden i olästa inlägg ett snäpp på färgskalan så löser du problemet många upplever.

Ett tips till er som upplever det svårläst pga. typsnitt, bakgrundsfärg osv... Installera Google Chrome...för sen är det bara håll ner C

Jag gillar designen i sin helhet men varför så liten text? Den öppna luftiga designen tycker jag vinner både estetiskt och användbarhetsmässigt på ganska stor text. Kontrasten är tyvärr bedrövligt dålig.

Jag föreslår nåt åt det här hållet: http://gorgias

"Ett tips till er som upplever det svårläst pga. typsnitt, bakgrundsfärg osv... Installera Google Chrome...för sen är det bara håll ner CTRL samtidigt som ni scrollar ett klick uppåt så allt löst, jag lovar "

Funkar i de flesta webbläsare (t+)

Det är klart man kan zooma i webbläsaren. Frågan är varför 90% av användarna ska behöva zooma för att kunna använda siten? Problemet med läsbarheten försvinner tyvärr inte helt ändå. Problemet med dålig kontrast kvarstår ju.