Quote from Olof Robertson on 22 June 2008, 00:23OT: *pssst* Fredrik, det är EM vi tittar på 😉
OT: *pssst* Fredrik, det är EM vi tittar på 😉
Quote from Lotta Lindström on 22 June 2008, 00:48<Så skillnaden är att intervaller är längre och springs med samma hastighet, medan man ökar farten när man springer de kortare koordinationspassen?
Tror inte intervaller nödvändigtvis måste vara längre än springdelarna i ett koordinationspass. Följer sj
<Så skillnaden är att intervaller är längre och springs med samma hastighet, medan man ökar farten när man springer de kortare koordinationspassen?
Tror inte intervaller nödvändigtvis måste vara längre än springdelarna i ett koordinationspass. Följer sj
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 09:38Koordinationslopp har som det låter ingenting alls att göra med intervaller utan med löpteknik -ett sätt att lära sig hålla steg och hållning när man ökar farten utan att kränga eller spänna sig 🙂
Koordinationslopp har som det låter ingenting alls att göra med intervaller utan med löpteknik -ett sätt att lära sig hålla steg och hållning när man ökar farten utan att kränga eller spänna sig 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 10:38Okej, då förstår jag lite bättre. För jag undrade också över namnet, dvs vad det är som ska koordineras. Tack!
Okej, då förstår jag lite bättre. För jag undrade också över namnet, dvs vad det är som ska koordineras. Tack!