Quote from Susan Hartley on 15 October 2014, 21:05Av det du skriver nu tror jag att viktnedgången främst beror på kostomläggningen, att du inte får i dig lika mycket energi som tidigare. Protein innehåller inte mer kalorier är kolhydrater, så det är inte en lösning att byta ut det senare mot det förra. D
Av det du skriver nu tror jag att viktnedgången främst beror på kostomläggningen, att du inte får i dig lika mycket energi som tidigare. Protein innehåller inte mer kalorier är kolhydrater, så det är inte en lösning att byta ut det senare mot det förra. D
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 21:47Tumme upp på dietist!
Jag är 20 år äldre än dig, ungefär lika lång och väger 3 kg mer. Med din träningsmängd skulle jag också rasa i vikt på ett läskigt vis. Trots att jag äter både kött och pasta. Grönsaker är ju verkligen jättegott och jag mår bra av a
Tumme upp på dietist!
Jag är 20 år äldre än dig, ungefär lika lång och väger 3 kg mer. Med din träningsmängd skulle jag också rasa i vikt på ett läskigt vis. Trots att jag äter både kött och pasta. Grönsaker är ju verkligen jättegott och jag mår bra av a
Quote from Funbeat user on 15 October 2014, 21:55Tack så mycket för alla tips och snälla ord, jag ska nog kontakta en dietist och fråga om råd 🙂
Tack så mycket för alla tips och snälla ord, jag ska nog kontakta en dietist och fråga om råd 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2015, 14:26Asså din frukost låter jävligt lite och utifrån mig själv ligger jag mer eller mindre på 3300-4000 kcal per dag. Jag brukar äta 2 lingongrova 3 rågbröd 250 cl keso och 3 cookies dvs 1000kcal mer eller mindre. Jag vet inte jag e 187 och 80 pannor, känner m
Asså din frukost låter jävligt lite och utifrån mig själv ligger jag mer eller mindre på 3300-4000 kcal per dag. Jag brukar äta 2 lingongrova 3 rågbröd 250 cl keso och 3 cookies dvs 1000kcal mer eller mindre. Jag vet inte jag e 187 och 80 pannor, känner m
Quote from Funbeat user on 15 March 2015, 14:26Asså din frukost låter jävligt lite och utifrån mig själv ligger jag mer eller mindre på 3300-4000 kcal per dag. Jag brukar äta 2 lingongrova 3 rågbröd 250 cl keso och 3 cookies dvs 1000kcal mer eller mindre. Jag vet inte jag e 187 och 80 pannor, känner m
Asså din frukost låter jävligt lite och utifrån mig själv ligger jag mer eller mindre på 3300-4000 kcal per dag. Jag brukar äta 2 lingongrova 3 rågbröd 250 cl keso och 3 cookies dvs 1000kcal mer eller mindre. Jag vet inte jag e 187 och 80 pannor, känner m
Quote from Funbeat user on 16 March 2015, 17:53Nötter och nötsmör av olika slag är ju ett ganska o-mättande sätt att få i sig mycket mat. Framför allt typ jordnötssmör, men det kan ju vara känsligt på typ en arbetsplats om det finns allergier. Du kan ju dock äta det hemma. Även ostar är mycket energi
Nötter och nötsmör av olika slag är ju ett ganska o-mättande sätt att få i sig mycket mat. Framför allt typ jordnötssmör, men det kan ju vara känsligt på typ en arbetsplats om det finns allergier. Du kan ju dock äta det hemma. Även ostar är mycket energi
Quote from Funbeat user on 19 March 2015, 10:43Jag skulle säga att din viktminskning beror mer på din kost än din träning. Tycker inte du tränar överdrivet mycket. Veg-mat kan jag tyvärr inte säga att jag har riktigt koll på, men det finns något som kallas mättnadsindex som kan vara intressant att kol
Jag skulle säga att din viktminskning beror mer på din kost än din träning. Tycker inte du tränar överdrivet mycket. Veg-mat kan jag tyvärr inte säga att jag har riktigt koll på, men det finns något som kallas mättnadsindex som kan vara intressant att kol