Quote from Guest on 28 December 2009, 14:19Jag har sett att flertalet medlemmmar registerar sin kost i deras blogg. Det hade varit coolt med en funktion likt registrera dagsnotering för att regga matintag. Då skulle man också kunna få möjlighet att regga kalorier och där med få en tabell eller li
Jag har sett att flertalet medlemmmar registerar sin kost i deras blogg. Det hade varit coolt med en funktion likt registrera dagsnotering för att regga matintag. Då skulle man också kunna få möjlighet att regga kalorier och där med få en tabell eller li
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 14:29Flertalet? Skriver de om vad de äter i bloggen alltså?
Flertalet? Skriver de om vad de äter i bloggen alltså?
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:22Det finns tt om såna siter på nätet. Det här är en träningssite så frågar du mig så tycker jag inte att det där matrapporterandet riktigt hör hemma här. Däremot är det givetvis fortfarande helt upp till var och en vad de vill blogga om även fortsättningsv
Det finns tt om såna siter på nätet. Det här är en träningssite så frågar du mig så tycker jag inte att det där matrapporterandet riktigt hör hemma här. Däremot är det givetvis fortfarande helt upp till var och en vad de vill blogga om även fortsättningsv
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 15:31Jessie "stal" just min tanke. 🙂
Jessie "stal" just min tanke. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:35Är det inte lättare för matbloggare att de blir mattränare istället och för in sina matransoner i träningsdagboken?
Jag läser gärna bloggar men inte ifall de innehåller fyra glas vatten och en ½ vindruva.
Är det inte lättare för matbloggare att de blir mattränare istället och för in sina matransoner i träningsdagboken?
Jag läser gärna bloggar men inte ifall de innehåller fyra glas vatten och en ½ vindruva.
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 17:20Håller med Jessie helt.
Håller med Jessie helt.
Quote from Bjarne Lewin on 28 December 2009, 17:28Jag håller också med Jessy (t+)
Jag håller också med Jessy (t+)
Quote from Therese Woodhill on 28 December 2009, 18:43Kost och träning går väl ändå hand i hand? Optimal sajt som innehåller allt vore en dröm(enligt mig) så man slipper alla dessa OLIKA sajter. Vi har alla våra preferenser, det finns tt om träningssajter också.;)
Kost och träning går väl ändå hand i hand? Optimal sajt som innehåller allt vore en dröm(enligt mig) så man slipper alla dessa OLIKA sajter. Vi har alla våra preferenser, det finns tt om träningssajter också.;)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 18:45Som om det inte vore plottrigt och overskådligt bitvis ändå med alla olika träningsalternativ, utrustning, statistik och inställningar?
Bra att röra till det ännu mer och göra sidan ännu mer otillgänglig för nykomlingar.
Som om det inte vore plottrigt och overskådligt bitvis ändå med alla olika träningsalternativ, utrustning, statistik och inställningar?
Bra att röra till det ännu mer och göra sidan ännu mer otillgänglig för nykomlingar.
Quote from Therese Woodhill on 28 December 2009, 18:48Ja, vaför vill folk ha massa statistik över sin träning, kunna importera och exportera till höger och ibland vänster. Det räcker väl med en enkel registering. Vi har alla våra olika preferenser.
Ja, vaför vill folk ha massa statistik över sin träning, kunna importera och exportera till höger och ibland vänster. Det räcker väl med en enkel registering. Vi har alla våra olika preferenser.