Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKostregistrering
You need to log in to create posts and topics.

Tycker att det vore väldigt intressant att se hur en som tränar ordentligt äter.

De som nu registrerar kost i dagbok gör det ju för att inte kunna träna. Kanske kunde bli nåt som är intressant för dessa? Att se hur nån som använder sin kropp äter.

Vikti

Måste hålla med Andreas, vore kul att se lite vad andra som tränar äter. Vad man äter är ju väldigt avgörande för hur formen är. Ett bra system vore så att man ser hur mycket kalorier, vitaminer och proteiner man får i sig. Och om det är tillräckligt för

Jag äter helfel enligt kostexperter. (t-)

Min filosofi: Ät det som gör dig glad. (t+)

Förra året deltog jag i 16 tävlingar. Kortaste loppen 24H.

Jag snittade 188K.

Jag var definitivt den gladaste och minst trötte efter loppen.

Förklara det den som ka

Jag kan förklara det.
Du tog inte i tillräckligt.

Det var enkelt.

Tillräckligt för vadå???????
Som alltid här på FunBeat så har vi ett antal olika skolor etc...åsså vad vi vill med träningen...åsså hur gamla vi är etc,etc...
Jag tycker att ALLA SKA FÅ UTTRYCKA SIN ÅSIKT...oavsett hur den ser ut typ. Ställer man en fråga

Om nån frågar om en förklaring så ska man försöka ge ett svar?

Jag har studerat ett kostdataprogram som heter Dietist XP, är dock osäker på att det är nåt man kan få tag på om man inte är ansluten till en skola.
Den fungerar väldigt bra, men ska jag vara helt seriös så är det INTE normalt att föra kostdata om man in

Marina.

Jag lär vara gladare än glad.
Jag kan flina 6 dygn i sträck sägs det. Kolla med 6D i Antibes.
För definitivt inte nån dagbok över vad jag äter.

Min ålder: 71 år.

Glad därför att jag inte tar mycket här i livet på allvar.
Definitivt skulle jag v

Jag körde kostregistrering på en sajt som heter (hette?) Fitday.com ett tag. Delvis var det krångligt för att den var amerikansk, men öht var det krångligt. Jag ids verkligen inte sitta och försöka minnas hur många gram och dl och skedar jag ätit av olika