Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 21:51Man behöver inte göra nån stor grej av det här. Gör bara en tabell under dagsnoteringar där folk kan fylla i sina grötportioner, gurksmörgåsar, kvällens 8cl Whisky osv. Var och en får ange vad de vill inkl vad de tror om kaloriinnehållet som sedan summera
Man behöver inte göra nån stor grej av det här. Gör bara en tabell under dagsnoteringar där folk kan fylla i sina grötportioner, gurksmörgåsar, kvällens 8cl Whisky osv. Var och en får ange vad de vill inkl vad de tror om kaloriinnehållet som sedan summera
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 21:59Mikael, nu tror jag jag förstår hur du menar. Jag trodde du menade en fördefinierad lista av matprodukter med näringsvärden per 100g och sånt, liknande Hälsovakten eller Viktklubb - och det vore ju synnerligen tidskrävande, onödigt och ointressant tycker
Mikael, nu tror jag jag förstår hur du menar. Jag trodde du menade en fördefinierad lista av matprodukter med näringsvärden per 100g och sånt, liknande Hälsovakten eller Viktklubb - och det vore ju synnerligen tidskrävande, onödigt och ointressant tycker
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 22:01En vild gissning är att det är ett fåtal av de träningsintresserade som alls skulle överväga att registrera kosten. Bland de "bantningsintresserade" skulle nog däremot fler överväga detta.
Först när jag tränar på att äta kommer jag vilja ha kostregistrer
En vild gissning är att det är ett fåtal av de träningsintresserade som alls skulle överväga att registrera kosten. Bland de "bantningsintresserade" skulle nog däremot fler överväga detta.
Först när jag tränar på att äta kommer jag vilja ha kostregistrer
Quote from Therese Woodhill on 28 December 2009, 22:34ett formulär tar knappast stor tid från er som vill att olle lägger tid på kadensfält. Jag tycker det är ett ypperligt lulllull som nån/några beskriver det - kadensfältet alltså. Nu står jag på alla cyklisters tår.
Det är till en början inte mer än ett f
ett formulär tar knappast stor tid från er som vill att olle lägger tid på kadensfält. Jag tycker det är ett ypperligt lulllull som nån/några beskriver det - kadensfältet alltså. Nu står jag på alla cyklisters tår.
Det är till en början inte mer än ett f
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 22:52Som sagt, det mest träningsnära bör komma överst på prioriteringslistan och mer perifera åtgärder längre ner när man bygger en site för de som vill träna.
Handlar inte enbart om tidsåtgång utan om även användarvänlighet, prestanda/komplexitet etc.
Men j
Som sagt, det mest träningsnära bör komma överst på prioriteringslistan och mer perifera åtgärder längre ner när man bygger en site för de som vill träna.
Handlar inte enbart om tidsåtgång utan om även användarvänlighet, prestanda/komplexitet etc.
Men j
Quote from Therese Woodhill on 28 December 2009, 23:13pl.us är det enklaste räknesättet.
pl.us är det enklaste räknesättet.
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 22:21Äsch kasta in en till ruta för antal gram protein sedan är det klart... 😉
Äsch kasta in en till ruta för antal gram protein sedan är det klart... 😉
Quote from Bjarne Lewin on 31 December 2009, 09:08Fast det är ju just det som får mig att sätta mig emot. FB behöver varken byta målgrupp till mer bantningsinriktade personer eller ett nytt stort block som ska ta krut vid uppdateringar i framtiden.
Det finns helt enkelt så mycket redan som behöver uppgr
Fast det är ju just det som får mig att sätta mig emot. FB behöver varken byta målgrupp till mer bantningsinriktade personer eller ett nytt stort block som ska ta krut vid uppdateringar i framtiden.
Det finns helt enkelt så mycket redan som behöver uppgr
Quote from Therese Woodhill on 31 December 2009, 09:32bantar aldrig.
bantar aldrig.
Quote from Bjarne Lewin on 31 December 2009, 09:38Det har jag inte sagt att just du gör!
Det har jag inte sagt att just du gör!