Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKraftig magont, krampkänning
You need to log in to create posts and topics.

12

Det är väl märkligt att cyklister ser cykeln som en lösning på alla världens problem...*asg*

Mia. Inte som en lösning på alla världens problem utan som ett skonsamt sätt att motioenera på när kroppen börjar sätta stopp för övriga aktiviteter. Cykelklubbarna fullkomligt dräller av gamla löpare, simmare, skidåkare, hockeyspelare, orienterare etc so

Saken är den att eftersom det är magen som sätter stopp för löpningen och inte trötthet, andning eller något annat så föreslog jag om inte hon skulle passa utmärkt för cykling. Blir aldrig trött i benen.
Men som situationen är just nu så är löpningen lagd

Per: Jag har bara märkt att cykel-folket är ute och värvar överallt och jag tror nog att det är en bra sport dessutom verkar gemenskapen god i de cykelsällskap jag träffat på....blir bara lite full i skratt att så fort man tar upp nåt problem med sin trän

Bättre ta till cykeln än flaskan? :9

Men det är riktigt kul, speciellt motionslopp. Man blir som en militärkolonn där kommandon mellan cyklisterna visas med händer eller ropas verbalt. I Kramfors varnade cyklisterna framför oss om något som befann sig till höger vid vägkanten - det visade si

Mia. Vid närmare eftertanke så har jag insett att du har helt rätt. Cykling är lösningen på alla väldens problem!!!! 🙂

Nej, det är bärsjalar 🙂
http://www.sjalbarn.se/

Cyklarna kommer sedan :)))

12