Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:39Fotkick...undrar om jag har det och bör flytta bak klossarna istället...jobbigt detta.
Nu drar jag iväg och tränar sonens fotbollslag...där behöver man i alla fall inte fundera på var man ska placera dobbarna under skon..vi hörs!
Fotkick...undrar om jag har det och bör flytta bak klossarna istället...jobbigt detta.
Nu drar jag iväg och tränar sonens fotbollslag...där behöver man i alla fall inte fundera på var man ska placera dobbarna under skon..vi hörs!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 17:22För att belasta vaden mindre bör du flytta klossarna så att de är närmre centrum på foten...inte närmre tårna
M
För att belasta vaden mindre bör du flytta klossarna så att de är närmre centrum på foten...inte närmre tårna
M
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:02Det var det jag menade Magnus..tack!!
Det var det jag menade Magnus..tack!!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 07:30På vilket sätt blir det mindre belastning på vaden om klossarna är närare hålfoten?
På vilket sätt blir det mindre belastning på vaden om klossarna är närare hålfoten?
Quote from Lena O on 6 September 2008, 09:08Det ger en kortare hävarm.
Tänk om du skulle lyfta en tung vikt med händerna nära kroppen, sedan försök att göra om det med armarna utsträckt
Det ger en kortare hävarm.
Tänk om du skulle lyfta en tung vikt med händerna nära kroppen, sedan försök att göra om det med armarna utsträckt
Quote from Charlotte Skoglund on 6 September 2008, 16:11hmm ska flytta mina klossar ngt bakåt efter kännslan i vader o baksida lår idag, uhhh bara hoppas det hjälper
annars är det bara att träna hårdare
hmm ska flytta mina klossar ngt bakåt efter kännslan i vader o baksida lår idag, uhhh bara hoppas det hjälper
annars är det bara att träna hårdare