Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:00Förutom att söka upp någon kunnig som kan klämma och känna på din vad och ge mer professionella råd, skulle jag testa med massage och insmörjning av Ice Power (www.icepower.net/kylande_gel/). Finns att köpa på apoteket. Den har funkat för mig när jag vari
Förutom att söka upp någon kunnig som kan klämma och känna på din vad och ge mer professionella råd, skulle jag testa med massage och insmörjning av Ice Power (www.icepower.net/kylande_gel/). Finns att köpa på apoteket. Den har funkat för mig när jag vari
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 15:53Låter som om du behöver stretcha på de innersta vadmusklerna.
Försök att få tårna upp mot en vägg medan foten är i golvet, luta sedan kroppen framåt och töj i ca 10 sek. Upprepa detta ett flertal gånger på båda benen. Vet inte om jag tolkat din fråga rätt
Låter som om du behöver stretcha på de innersta vadmusklerna.
Försök att få tårna upp mot en vägg medan foten är i golvet, luta sedan kroppen framåt och töj i ca 10 sek. Upprepa detta ett flertal gånger på båda benen. Vet inte om jag tolkat din fråga rätt