Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:23om knät faller inåt vid utfallssteg så är du svag i rumpan 🙂
om knät faller inåt vid utfallssteg så är du svag i rumpan 🙂
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2012, 17:44Jag gjorde en kortfilm idag: http://www.youtube.com/watch?v=ZSPqYOthX_M apropå löpfilmer...
Jag gjorde en kortfilm idag: http://www.youtube.com/watch?v=ZSPqYOthX_M apropå löpfilmer...
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 17:49one small step for man one giant leap for mankind
one small step for man one giant leap for mankind
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 19:33Minimalistisk filmning
Minimalistisk filmning
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:16Sveriges Usain Bolt (t+)
Sveriges Usain Bolt (t+)
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 00:09Prova skjuta fram höfterna lite... inte mycket utan bara ett lätt tryck framåt.
Jag strävar efter framfotalöpning och hamnar gärna i den positionen du har på filmen när jag börjar bli trött vilket får till effekt att hälarna och knäna tar mer stryk
Prova skjuta fram höfterna lite... inte mycket utan bara ett lätt tryck framåt.
Jag strävar efter framfotalöpning och hamnar gärna i den positionen du har på filmen när jag börjar bli trött vilket får till effekt att hälarna och knäna tar mer stryk
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 10:54Hej
Tycker det ser ut som att du springer lite "sittande". Svårt att se bra på en sån liten filmsnutt, men det ser ut som en stel och passiv höft och lite tillbakalutat. jag skulle föreslå att du försöker jobba på att få fram/upp höfterna och jobba mer ak
Hej
Tycker det ser ut som att du springer lite "sittande". Svårt att se bra på en sån liten filmsnutt, men det ser ut som en stel och passiv höft och lite tillbakalutat. jag skulle föreslå att du försöker jobba på att få fram/upp höfterna och jobba mer ak
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2012, 12:09Nu pratar du inte om min film va?
Nu pratar du inte om min film va?
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 14:46Christer, när du sa kortfilm menade du verkligen kort 🙂
Christer, när du sa kortfilm menade du verkligen kort 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 14:57CS hoppade ju nästan över sin egen film?
(Det ser ut som att du hoppar upp extra högt just vid passagen)
CS hoppade ju nästan över sin egen film?
(Det ser ut som att du hoppar upp extra högt just vid passagen)