Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 22:50Tack Rasmus för det..Kram tillbaka:-)
Tack Rasmus för det..Kram tillbaka:-)
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2008, 22:52jenny - prova att säg till dig själv: "Det är JAG som bestämmer" om och om igen - och tro på det!
Ha det bra!
jenny - prova att säg till dig själv: "Det är JAG som bestämmer" om och om igen - och tro på det!
Ha det bra!
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 22:54Tack du vilket bra förslag!!
Tack du vilket bra förslag!!
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2008, 23:01Usch, Jenny, jag hoppas att Du får hjälp med Dina demoner, och det snart! Att finnas till genom att prestera är nog mångas problem idag, därav denna samhällsstress. Man ska vara så duktig, högpresterande, målinriktad och resultatgivande...utan att känna e
Usch, Jenny, jag hoppas att Du får hjälp med Dina demoner, och det snart! Att finnas till genom att prestera är nog mångas problem idag, därav denna samhällsstress. Man ska vara så duktig, högpresterande, målinriktad och resultatgivande...utan att känna e
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 08:09Ursäkta..vad är Ortorexi..
Ursäkta..vad är Ortorexi..
Quote from Catharina Brattlin on 26 May 2008, 08:19Det är en form av ätstörning. Man äter så hälsosamt och fettsnålt som möjligt i kombination med en "släng" av träningsnarkomani.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ortorexi
Varför jag drabbades berodde på (har jag funderat ut i efterhand) att jag var nyutbild
Det är en form av ätstörning. Man äter så hälsosamt och fettsnålt som möjligt i kombination med en "släng" av träningsnarkomani.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ortorexi
Varför jag drabbades berodde på (har jag funderat ut i efterhand) att jag var nyutbild
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 08:29Å tack Siliva. Hade aldrig hört namnet. Själv varit träningsnarkoman i tonåren..höll på att kosta mig livet. Sen gått o utbildat mig. Varit gruppledare, samtalsgrupper i 20 år nu.med i huvudsak beroendefrågor i fokus. För mkt skam..skapar lätt dessa probl
Å tack Siliva. Hade aldrig hört namnet. Själv varit träningsnarkoman i tonåren..höll på att kosta mig livet. Sen gått o utbildat mig. Varit gruppledare, samtalsgrupper i 20 år nu.med i huvudsak beroendefrågor i fokus. För mkt skam..skapar lätt dessa probl
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 08:30Ursäkta Sylvia ska det vara.
Ursäkta Sylvia ska det vara.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 08:39Ortorexi är sjukligt tränings- och hälsobeteende, och jag ställer mig till skaran som varit och nosat i de trakterna. Kontrollen man får av att förändra och styra sin kropp i kombination med tillfredställelsen man får av endorfinerna vid träningen är en m
Ortorexi är sjukligt tränings- och hälsobeteende, och jag ställer mig till skaran som varit och nosat i de trakterna. Kontrollen man får av att förändra och styra sin kropp i kombination med tillfredställelsen man får av endorfinerna vid träningen är en m
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 08:41Uuuups.... nu var jag långsam... skrev medans jag talade i telefon.. det gick för långsamt, andra hann svara under tiden...
Uuuups.... nu var jag långsam... skrev medans jag talade i telefon.. det gick för långsamt, andra hann svara under tiden...