Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 11:37För att gå tillbaka till just myokarditen som du haft. Du har ju en läkarkontakt sedan dessa episoder, och är du orolig över någon eventuell kronisk variant eller subakut som det också kallas, så borde du kontakta din läkare sedan tidigare. Du kanske rent
För att gå tillbaka till just myokarditen som du haft. Du har ju en läkarkontakt sedan dessa episoder, och är du orolig över någon eventuell kronisk variant eller subakut som det också kallas, så borde du kontakta din läkare sedan tidigare. Du kanske rent
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 13:33Tack alla för svar och stöttning! Jag ska ta kontakt med min läkare igen, för det är ett konstigt fenomen - ibland är pulsen normal hade 38 i vilopuls idag men ibland kan den vara över hundra bara jag står upp???? Ja det är jobbigt för alla människor som
Tack alla för svar och stöttning! Jag ska ta kontakt med min läkare igen, för det är ett konstigt fenomen - ibland är pulsen normal hade 38 i vilopuls idag men ibland kan den vara över hundra bara jag står upp???? Ja det är jobbigt för alla människor som
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 17:17Dina inlägg här i tråden känns som rop på hjälp. Har du regelbunden kontakt med psykiatrin?
Dina inlägg här i tråden känns som rop på hjälp. Har du regelbunden kontakt med psykiatrin?
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 13:13Ja det har börjat lite..men det kommer att bli varje vecka snart hoppas jag..
Ja kanske det är ett rop..eller ett hopp att situationen kan förändras om jag får skriva vad jag känner någonstans...För jag har lite svårt med människor i verkliga livet, även
Ja det har börjat lite..men det kommer att bli varje vecka snart hoppas jag..
Ja kanske det är ett rop..eller ett hopp att situationen kan förändras om jag får skriva vad jag känner någonstans...För jag har lite svårt med människor i verkliga livet, även