Quote from Guest on 10 September 2010, 19:33Vilka ska dit?
http://ultradistans.se/protokoll/kulhelg2010.pdf
Jag åker nog med stor sannolikhet. 🙂
Vilka ska dit?
http://ultradistans.se/protokoll/kulhelg2010.pdf
Jag åker nog med stor sannolikhet. 🙂
Quote from Therese Linner on 10 September 2010, 19:43Jag är med 🙂
Jag är med 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:21Bokat och betalt 🙂
Bokat och betalt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:33Det är min plan att hänga på.
Det är min plan att hänga på.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:52Ska med. Hoppas jag och tror jag. Kan inte tänka just nu, tillfällig hjärnsmälta 🙂
Ska med. Hoppas jag och tror jag. Kan inte tänka just nu, tillfällig hjärnsmälta 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:57Ska försöka få till en anmälan
Ska försöka få till en anmälan
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:15Men kom igen grabbar - nyktra till nu! Det kommer bli kanon (t+)
Bernt 🙂
Men kom igen grabbar - nyktra till nu! Det kommer bli kanon (t+)
Bernt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:39Jag har fortfarande ett litet hopp om Bislett 24H. Blir det inte av så blir det KUL-helgen istället. Hoppas att Enköping bjuder på sol och +15 C första veckan i november.
Jag har fortfarande ett litet hopp om Bislett 24H. Blir det inte av så blir det KUL-helgen istället. Hoppas att Enköping bjuder på sol och +15 C första veckan i november.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:44Micke: Det är ju nästan en månad mellan dem! Jag hoppas oxå på att få springa Bislett. Tro du inte att de kör i år heller?
Micke: Det är ju nästan en månad mellan dem! Jag hoppas oxå på att få springa Bislett. Tro du inte att de kör i år heller?
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:48Jo, visst är det veckor emellan men jag måste nog jobba utomlands ett svep i höst och då går någon ände av november bort. Bislett misstänker jag blir fullbokat av seedade löpare.
Jo, visst är det veckor emellan men jag måste nog jobba utomlands ett svep i höst och då går någon ände av november bort. Bislett misstänker jag blir fullbokat av seedade löpare.