Quote from Christer Heinbäck on 10 September 2010, 22:10Men på tal om Bislett, borde inte anmälan öppna snart?
Men på tal om Bislett, borde inte anmälan öppna snart?
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:22jag kommer till KUL-helgen
jag kommer till KUL-helgen
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:39Marcus: Äntligen en kille som kan bestämma sig!!
Sandra: på deras hemsida kan man föranmäla sitt intresse, man får sedan ett mail när den öppnar.
Micke: hemska tanke, jag vill så himla mycket springa ett 24h nu och räknar med Bislett, anmälde mig därför
Marcus: Äntligen en kille som kan bestämma sig!!
Sandra: på deras hemsida kan man föranmäla sitt intresse, man får sedan ett mail när den öppnar.
Micke: hemska tanke, jag vill så himla mycket springa ett 24h nu och räknar med Bislett, anmälde mig därför
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 23:33Jo, men självklart. Jag är både anmäld och betald så det är givet att jag kommer såvida jag inte blir sjuk. Då jag inte hann med en 2 dagars ultra i somras ser jag fram emot att få göra det under höstens KUL-helg.
Jo, men självklart. Jag är både anmäld och betald så det är givet att jag kommer såvida jag inte blir sjuk. Då jag inte hann med en 2 dagars ultra i somras ser jag fram emot att få göra det under höstens KUL-helg.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 23:51Bästa sättet att hålla sig frisk är att anmäla sig till en ultra (H)
Ses i fin form på KUL!!
Bernt 🙂
Bästa sättet att hålla sig frisk är att anmäla sig till en ultra (H)
Ses i fin form på KUL!!
Bernt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 23:55Jag är anmäld. Jag behöver ju inte åka så långt. 🙂
Jag är anmäld. Jag behöver ju inte åka så långt. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:18Nu har jag anmält mej och betalt.
Bernt: är du nöjd nu 😉Skippar nog Bislett
Nu har jag anmält mej och betalt.
Bernt: är du nöjd nu 😉
Skippar nog Bislett
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 11:16Låter KUL!
Låter KUL!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:02Jan-Erik: Mycket!! Vi är ju KUL-ankare - tredje raka (t+)
Pratade med arrangörerna i dag under E18-loppet; 20 anmälda, 44 platser totalt. De ska lägga ut löprundorna på Ultradistans.se
Jan-Erik: Mycket!! Vi är ju KUL-ankare - tredje raka (t+)
Pratade med arrangörerna i dag under E18-loppet; 20 anmälda, 44 platser totalt. De ska lägga ut löprundorna på Ultradistans.se
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:21Hej,
finns det någon vänlig själ som kan kopiera pdf filens innehåll och skicka som pm till mig - min dator krånglar :@ saknar något tillägg så jag kan inte se pdfer.
Eller skriva här på forumet om det finns någon mail så kan jag anmäla mitt intresse el
Hej,
finns det någon vänlig själ som kan kopiera pdf filens innehåll och skicka som pm till mig - min dator krånglar :@ saknar något tillägg så jag kan inte se pdfer.
Eller skriva här på forumet om det finns någon mail så kan jag anmäla mitt intresse el