Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:54Jag slår till! "Nån ska väl va den svaga länken också" hahahahaha
Skallen är det inga fel på, stönig som tusan. Gillar utmaningar och lever efter devisen; "ska bara kolla om det går". hahahaha (H)
Jag slår till! "Nån ska väl va den svaga länken också" hahahahaha
Skallen är det inga fel på, stönig som tusan. Gillar utmaningar och lever efter devisen; "ska bara kolla om det går". hahahaha (H)
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:542 x 50 km två dagar irad blir nytt för mig med. Blir spännande o se hur det skiljer sig mot att springa 100 miles vid ett tillfälle.
2 x 50 km två dagar irad blir nytt för mig med. Blir spännande o se hur det skiljer sig mot att springa 100 miles vid ett tillfälle.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:56Och förhoppningsvis kommer du att märka på kvällen den 7 november att det gick.
Och förhoppningsvis kommer du att märka på kvällen den 7 november att det gick.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 16:07Betalat och klart! Hinner två 3-milare innan. Hoppas jag klarar mig på det... 🙂
Betalat och klart! Hinner två 3-milare innan. Hoppas jag klarar mig på det... 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 22:14Jag är anmäld! och betald.
Jag är anmäld! och betald.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 23:12Sådär, i och med SUM så var årets sista(?) ultratävling avklarad för mig. Så nu siktar jag in mig på KUL-helgen som nästa större evenemang.
Finns det några fler detaljer framme ännu? Som föredragshållare t.ex?
Förresten så upptäckte jag att länken till
Sådär, i och med SUM så var årets sista(?) ultratävling avklarad för mig. Så nu siktar jag in mig på KUL-helgen som nästa större evenemang.
Finns det några fler detaljer framme ännu? Som föredragshållare t.ex?
Förresten så upptäckte jag att länken till
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 23:04Jahapp, då var man anmäld då... 🙂
Jahapp, då var man anmäld då... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:09Roligt! Det närmar sig!
Kan man tänka sig någon samåkning?
Vi är ju några från rätt sida om stan som ska dit; Peter (el. varé Täby nu), Mikael och Jan-Erik.
Roligt! Det närmar sig!
Kan man tänka sig någon samåkning?
Vi är ju några från rätt sida om stan som ska dit; Peter (el. varé Täby nu), Mikael och Jan-Erik.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:48Ja, samåkning låter som en bra idé. Jag är på ett sådant förslag.
Ja, samåkning låter som en bra idé. Jag är på ett sådant förslag.
Quote from Funbeat user on 26 October 2010, 16:54Jag kommer att ta bilen från Nynäs.
Tar ledigt hela dagen, avgångstid?
Jag kommer att ta bilen från Nynäs.
Tar ledigt hela dagen, avgångstid?