Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 13:38Jag kommer att ha 3 platser i en bil FRÅN Enköping på söndag riktning Kungliga Huvudstaden för hugade spekulanter.
Jag kommer att ha 3 platser i en bil FRÅN Enköping på söndag riktning Kungliga Huvudstaden för hugade spekulanter.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 20:04Tack alla härliga människor för en riktigt KUL helg!
Trevliga samtal, inspirerande möten, bra organiserat.
Nästa gång ska jag vara med hela tiden och inte bara på själva löpningarna så jag kan "dig into it" helhjärtat.
Tråkigt att jag missade föreläsnin
Tack alla härliga människor för en riktigt KUL helg!
Trevliga samtal, inspirerande möten, bra organiserat.
Nästa gång ska jag vara med hela tiden och inte bara på själva löpningarna så jag kan "dig into it" helhjärtat.
Tråkigt att jag missade föreläsnin
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:00Oj vad trevligt vi hade det och man kunde inte ha önskat sig bättre väder. Tack alla inblandade i arrangemenaget och ett speciellt tack till enmanskontrollstationen Robert som värmde glögg på motorblocket inför sista vätskan - sånt kallar jag för omtanke
Oj vad trevligt vi hade det och man kunde inte ha önskat sig bättre väder. Tack alla inblandade i arrangemenaget och ett speciellt tack till enmanskontrollstationen Robert som värmde glögg på motorblocket inför sista vätskan - sånt kallar jag för omtanke
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:04Man får väll tacka alla som var med och ser fram emot nästa års KUL-helg.
Fast det är ett gäng ultror emellan där man kommer att träffas. 🙂
Man får väll tacka alla som var med och ser fram emot nästa års KUL-helg.
Fast det är ett gäng ultror emellan där man kommer att träffas. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:21Det var en supertrevlig helg och ett extra tack till de som engagerade sig i att anordna denna helg!
Vi ses som sagt var framöver!
Det var en supertrevlig helg och ett extra tack till de som engagerade sig i att anordna denna helg!
Vi ses som sagt var framöver!
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 22:15Tack Bålsta IK; Andreas, Robert och Torben för ett fin arr. KUL-helgen 2012 vill Västerås LK arrangera. 2011 är ledigt ... vill din klubb??
Tack Bålsta IK; Andreas, Robert och Torben för ett fin arr. KUL-helgen 2012 vill Västerås LK arrangera. 2011 är ledigt ... vill din klubb??
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 08:32Tack för ett bra arrangemang. Härligt väder. Synd att jag inte kunde springa med hela sträckan på söndag. Hoppas att kaffet smakade bra.
Tack för ett bra arrangemang. Härligt väder. Synd att jag inte kunde springa med hela sträckan på söndag. Hoppas att kaffet smakade bra.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:18Hej KUL-kompisar!
Jag fick med mig någons gaiters (H)
Vems?
Hej KUL-kompisar!
Jag fick med mig någons gaiters (H)
Vems?
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 07:39Är det någon som har lagt upp några bilder. Min kamera har fått fukt i sig så alla mina bilder är förstörda. 🙁
Är det någon som har lagt upp några bilder. Min kamera har fått fukt i sig så alla mina bilder är förstörda. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:16Jag har lagt upp 2 bilder på en löpargrupp med nästa perfekt rättning efter 9 mils löpning.
Titta under min träning 🙂
Jag har lagt upp 2 bilder på en löpargrupp med nästa perfekt rättning efter 9 mils löpning.
Titta under min träning 🙂