Quote from Guest on 1 April 2008, 15:38Jag brukar lite då och då springa 2,5 km slingan i Bergsjöskogen. Den är kraftigt
ja nästan komiskt kuperad. Jag springer moturs och börjar då med en lång brant utförsbacke på ca 300 m. Man riktig känner hur man stiger ner genom de olika luftlagren. Väl n
Jag brukar lite då och då springa 2,5 km slingan i Bergsjöskogen. Den är kraftigt
ja nästan komiskt kuperad. Jag springer moturs och börjar då med en lång brant utförsbacke på ca 300 m. Man riktig känner hur man stiger ner genom de olika luftlagren. Väl n
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 15:48Låter väldigt lockande! Vilken del av världen är det? Rita en runda!
Låter väldigt lockande! Vilken del av världen är det? Rita en runda!
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 15:56Bergsjön ligger i de norra utkanterna av Göteborg, efter kortedala om man åker spårvagn 🙂
Bergsjön ligger i de norra utkanterna av Göteborg, efter kortedala om man åker spårvagn 🙂
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 15:58Finns det nån spårvagnshållplats i närheten av stockholm? Eller Hedemora?
🙁
Man får väl hålla sig till Ursvik då...
Finns det nån spårvagnshållplats i närheten av stockholm? Eller Hedemora?
🙁
Man får väl hålla sig till Ursvik då...
Quote from Jan Lundquist on 1 April 2008, 16:01Tyckte stockholmaren det var jobbigt när det finns något attraktivt utanför Stockholm 😉
Tyckte stockholmaren det var jobbigt när det finns något attraktivt utanför Stockholm 😉
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 16:02Det lät som en så kul bana att springa så jag blev lite besviken bara...
(Jag bor faktiskt i Dalarna men jobbar i Stockholm)
Det lät som en så kul bana att springa så jag blev lite besviken bara...
(Jag bor faktiskt i Dalarna men jobbar i Stockholm)
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 16:04Ågesta är väl rätt kuperat oxå om man är från södra delarna.
Ågesta är väl rätt kuperat oxå om man är från södra delarna.
Quote from Jan Lundquist on 1 April 2008, 16:04Finns det inte roliga kuperade banor i Dalarna?
Finns det inte roliga kuperade banor i Dalarna?
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 16:05Jorå jag kan inte springa åt nåt håll hemifrån utan att det blir minst 100 höjdmeter men jag blev intresserad av nåt nytt!
Jorå jag kan inte springa åt nåt håll hemifrån utan att det blir minst 100 höjdmeter men jag blev intresserad av nåt nytt!
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 16:07Kuperat? Hellasmilen FTW!
Där har man ju även en kort bit klättring.
Kuperat? Hellasmilen FTW!
Där har man ju även en kort bit klättring.