Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKuperad löpning i Bergsjön
You need to log in to create posts and topics.

Milspåret vid Hellasgården alltså? Aha, har nog aldrig sprungit där...kanske värt att prova då...

Christer: Jag har en slinga som går 4 ggr över Hammarbybacken. Intresserad eller ska det vara tävling för att räknas?

Låter lite tråkigt bara - har sprungit en hel del backträning i Hammarbybacken tidigare iofs så jag vet hur det ser ut (på framsidan).

Det brukar/brukade gå nån tävling runt runt där - är det den banan du tänker på?

Typ: Ta med din egen nummerlapp...

När jag är i Göteborgstrakten så brukar jag springa runt torrekulla.
Är bergsjön ännu värre?
I så fall måste det testas.

Näe, jag tänkte bara att vi kunde låtsas att det var tävling 😉

Den jag dragit där går över backen på 4 olika sätt. Väldigt jobbig men nyttig för ödmjukheten.

Vill ni ha en kul slinga i Göteborgstrakten så kan jag rekommendera Bunketorp i Lindome, precis bredvid Mölndals golfklubb. Börjar med 100 meter ganska brant uppförsbacke från parkeringen..

Börje: Har du koll på hur långa slingor dom har där? Jag hittade inget på IK Uvens hemsida.

BILD:www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1550568

Jag försökte få in en bild av slingan i Bergsjön här ovan men,,,, nae de gick inge bra.
Den hågade kan se den på min träning. Det stämmer precis som Nicklas säger i början på tråden: Man kommer enklast till Bergsjön med spårvagn. 7 an el 11 an och går av

Är slingan bakom kollektivet?