Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 16:10Milspåret vid Hellasgården alltså? Aha, har nog aldrig sprungit där...kanske värt att prova då...
Milspåret vid Hellasgården alltså? Aha, har nog aldrig sprungit där...kanske värt att prova då...
Quote from Urban Nilsson on 1 April 2008, 16:11Christer: Jag har en slinga som går 4 ggr över Hammarbybacken. Intresserad eller ska det vara tävling för att räknas?
Christer: Jag har en slinga som går 4 ggr över Hammarbybacken. Intresserad eller ska det vara tävling för att räknas?
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 16:14Låter lite tråkigt bara - har sprungit en hel del backträning i Hammarbybacken tidigare iofs så jag vet hur det ser ut (på framsidan).
Det brukar/brukade gå nån tävling runt runt där - är det den banan du tänker på?
Typ: Ta med din egen nummerlapp...
Låter lite tråkigt bara - har sprungit en hel del backträning i Hammarbybacken tidigare iofs så jag vet hur det ser ut (på framsidan).
Det brukar/brukade gå nån tävling runt runt där - är det den banan du tänker på?
Typ: Ta med din egen nummerlapp...
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 16:46När jag är i Göteborgstrakten så brukar jag springa runt torrekulla.
Är bergsjön ännu värre?
I så fall måste det testas.
När jag är i Göteborgstrakten så brukar jag springa runt torrekulla.
Är bergsjön ännu värre?
I så fall måste det testas.
Quote from Urban Nilsson on 1 April 2008, 16:58Näe, jag tänkte bara att vi kunde låtsas att det var tävling 😉
Den jag dragit där går över backen på 4 olika sätt. Väldigt jobbig men nyttig för ödmjukheten.
Näe, jag tänkte bara att vi kunde låtsas att det var tävling 😉
Den jag dragit där går över backen på 4 olika sätt. Väldigt jobbig men nyttig för ödmjukheten.
Quote from Lars Mörrby on 2 April 2008, 15:53Vill ni ha en kul slinga i Göteborgstrakten så kan jag rekommendera Bunketorp i Lindome, precis bredvid Mölndals golfklubb. Börjar med 100 meter ganska brant uppförsbacke från parkeringen..
Vill ni ha en kul slinga i Göteborgstrakten så kan jag rekommendera Bunketorp i Lindome, precis bredvid Mölndals golfklubb. Börjar med 100 meter ganska brant uppförsbacke från parkeringen..
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 22:07Börje: Har du koll på hur långa slingor dom har där? Jag hittade inget på IK Uvens hemsida.
Börje: Har du koll på hur långa slingor dom har där? Jag hittade inget på IK Uvens hemsida.
Quote from Fredric Lagerström on 2 April 2008, 22:33BILD:www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1550568
BILD:www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=1550568
Quote from Fredric Lagerström on 2 April 2008, 22:45Jag försökte få in en bild av slingan i Bergsjön här ovan men,,,, nae de gick inge bra.
Den hågade kan se den på min träning. Det stämmer precis som Nicklas säger i början på tråden: Man kommer enklast till Bergsjön med spårvagn. 7 an el 11 an och går av
Jag försökte få in en bild av slingan i Bergsjön här ovan men,,,, nae de gick inge bra.
Den hågade kan se den på min träning. Det stämmer precis som Nicklas säger i början på tråden: Man kommer enklast till Bergsjön med spårvagn. 7 an el 11 an och går av
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 23:04Är slingan bakom kollektivet?
Är slingan bakom kollektivet?