Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2008, 12:09Jag vet inte vilket kollektiv du tänker på men man ser den fint på eniros kartor.
Sök Teleskopgatan. Man ser spåret tydligt i teleskopgatans förlängning norrut
där det står Bergsjöskogen.
🙂 Fint löpväder i Göteborg nu.
Jag vet inte vilket kollektiv du tänker på men man ser den fint på eniros kartor.
Sök Teleskopgatan. Man ser spåret tydligt i teleskopgatans förlängning norrut
där det står Bergsjöskogen.
🙂 Fint löpväder i Göteborg nu.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 13:12Det nordligaste av raden höghus i nordlig riktning är kollektiv. Trodde ni 031:or hade koll på sånt 😉
Såg lite av löpslingorna på kartan nu.
Det nordligaste av raden höghus i nordlig riktning är kollektiv. Trodde ni 031:or hade koll på sånt 😉
Såg lite av löpslingorna på kartan nu.
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2008, 13:20Jasså det är kollektiv där!? Jo, jag har sett lite konstiga kattrappor som leder in i det huset.
Du ser på kartan att du kan "klippa" rundan, alltså ta en genväg och inte springa ända ner i dalen. En väg jag tagit några gånger då krafterna helt sinat.
Jasså det är kollektiv där!? Jo, jag har sett lite konstiga kattrappor som leder in i det huset.
Du ser på kartan att du kan "klippa" rundan, alltså ta en genväg och inte springa ända ner i dalen. En väg jag tagit några gånger då krafterna helt sinat.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 13:37Jo, såg det. Dock så säger jag som Christer, lite väl långt från sthlm till Bergsjön för löppass 😉
Jo, såg det. Dock så säger jag som Christer, lite väl långt från sthlm till Bergsjön för löppass 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 16:49Calle: Den längsta rundan är 8,5 km.
Calle: Den längsta rundan är 8,5 km.
Quote from Lars Mörrby on 4 April 2008, 21:08Calle,
det stämmer nog som Jens säger att den längsta är 8.5. Det är ett tag sedan jag var där men jag vill minnas att jag brukar springa en som är 7.5. Finns en 5:a och ett el ljusspår också. Det är "lite" kuperat bitvis, så räkna med lite långsammare t
Calle,
det stämmer nog som Jens säger att den längsta är 8.5. Det är ett tag sedan jag var där men jag vill minnas att jag brukar springa en som är 7.5. Finns en 5:a och ett el ljusspår också. Det är "lite" kuperat bitvis, så räkna med lite långsammare t
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 22:06Tack Jens och Börje!
Kan vara en lagom runda att ta före eller efter jobbet. Jag behöver pumpa lite backar!
Tack Jens och Börje!
Kan vara en lagom runda att ta före eller efter jobbet. Jag behöver pumpa lite backar!
Quote from Lars Mörrby on 6 April 2008, 09:50Calle,
jag var där i går. 7.5km på 53 minuter... 🙁
Spring medurs så är det bra utmärkta spår. Första 400m uppför, kort, brant backe vid knappt 2km, och några backar vid 4km. Sista delen ganska snäll. Det är början som knäcker en...
Ta tiden från park
Calle,
jag var där i går. 7.5km på 53 minuter... 🙁
Spring medurs så är det bra utmärkta spår. Första 400m uppför, kort, brant backe vid knappt 2km, och några backar vid 4km. Sista delen ganska snäll. Det är början som knäcker en...
Ta tiden från park
Quote from Fredric Lagerström on 14 April 2008, 21:08Jag sprang slingan 3 varv i kväll igen! Den visade sej från sin bästa sida. Vitsippor och porlande bäckar, bastanta granar och björk på väg att få musöron. På grund av ett missöde med min mp3 hörde jag även fågelkvitter . Premiär för sommar tights och sis
Jag sprang slingan 3 varv i kväll igen! Den visade sej från sin bästa sida. Vitsippor och porlande bäckar, bastanta granar och björk på väg att få musöron. På grund av ett missöde med min mp3 hörde jag även fågelkvitter . Premiär för sommar tights och sis