Quote from Guest on 27 August 2011, 10:00Nyinflyttad i Uppsala, skulle behöva tips på vart man kan springa om man vill ha lite backar och annat kul i löpningen bor mitt i City, har utforskat lite..
Är det så att man kan ta någon buss för att komma ut ur stan lite?
kalle
Nyinflyttad i Uppsala, skulle behöva tips på vart man kan springa om man vill ha lite backar och annat kul i löpningen bor mitt i City, har utforskat lite..
Är det så att man kan ta någon buss för att komma ut ur stan lite?
kalle
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 10:10Närmast stan gäller nog upp och ner för Uppsalaåsen, dvs från Studenternas söderut mot SLU. Annars är det riktigt fint i Morga.
Närmast stan gäller nog upp och ner för Uppsalaåsen, dvs från Studenternas söderut mot SLU. Annars är det riktigt fint i Morga.
Quote from Stefan Kinberg on 27 August 2011, 17:18Röborundan mot Gamla Uppsala har några fina backar. De är korta men krävande skulle man kunna säga.
Röborundan mot Gamla Uppsala har några fina backar. De är korta men krävande skulle man kunna säga.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 17:36Okej, jag måste erkänna att när jag läste i U-a så var det uppförsbacke varje morgon från studentlyan till Juridicum.
Men, annars vill jag minnas att skidbacken i Sunnersta hade en lutning som kunde vålla pump i låren, liksom lite runt kring den vid fril
Okej, jag måste erkänna att när jag läste i U-a så var det uppförsbacke varje morgon från studentlyan till Juridicum.
Men, annars vill jag minnas att skidbacken i Sunnersta hade en lutning som kunde vålla pump i låren, liksom lite runt kring den vid fril
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 18:07Tackar! ska undersökas!
Tackar! ska undersökas!
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 18:28Gör så. Låt bara inte studierna(?) gå ut för mycket över träningen 🙂
Ska väl förtydliga att "morgonbackarna" jag nämnde bara var imaginära.
Gör så. Låt bara inte studierna(?) gå ut för mycket över träningen 🙂
Ska väl förtydliga att "morgonbackarna" jag nämnde bara var imaginära.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 19:20Morga är underbart att springa i. Parkera vid Sunnersta och spring därifrån, eller ta bussen till Sunnersta.
Morga är underbart att springa i. Parkera vid Sunnersta och spring därifrån, eller ta bussen till Sunnersta.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:21Om du vill köra backar rekommenderas att haka på Uppsala Löparklubb m.fl. som kör Kenyansk slottsrunda på lördagar kl. 11. Samling bakom Carolina. Du kan googla dig fram till bansträckningen.
Om du vill köra backar rekommenderas att haka på Uppsala Löparklubb m.fl. som kör Kenyansk slottsrunda på lördagar kl. 11. Samling bakom Carolina. Du kan googla dig fram till bansträckningen.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:44Jag gillar också Röbo-gamla uppsala högar, och dit kan man jogga från stan. Men vad kul att läsa andra tips! Ska absolut testa både Morga och Kenyansk runda.
Jag gillar också Röbo-gamla uppsala högar, och dit kan man jogga från stan. Men vad kul att läsa andra tips! Ska absolut testa både Morga och Kenyansk runda.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 08:41Tack för tipsen! om jag inte måste jobba extra för brödfödan dyker jag upp på lördag!!
Tack för tipsen! om jag inte måste jobba extra för brödfödan dyker jag upp på lördag!!