Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 23:03Röbo till Gamla Uppsala kan du välja om du vill springa med eller utan backar, bra underlag för barnvagn
Röbo till Gamla Uppsala kan du välja om du vill springa med eller utan backar, bra underlag för barnvagn
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 06:54Linda: Vet inte riktigt hur det ser ut i norra Lunsen (förutom gångbanan i skogen runt området vid Stordammen), men om du skall ha flyt i löpningen kan du inte springa från Plantskolan i alla fall då det är mycket hällar som stigarna går över och det kan
Linda: Vet inte riktigt hur det ser ut i norra Lunsen (förutom gångbanan i skogen runt området vid Stordammen), men om du skall ha flyt i löpningen kan du inte springa från Plantskolan i alla fall då det är mycket hällar som stigarna går över och det kan
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 21:35Lunsen skulle jag inte rekommendera med vagn, Linda. Men Röbo, som Håkan säger, är nog bra med vagn. Stadskogen har också många breda, fina stigar som säkert passar om man har vagn.
Annars är Hågadaln och Nåsten min favorit, men det passar kanske inte me
Lunsen skulle jag inte rekommendera med vagn, Linda. Men Röbo, som Håkan säger, är nog bra med vagn. Stadskogen har också många breda, fina stigar som säkert passar om man har vagn.
Annars är Hågadaln och Nåsten min favorit, men det passar kanske inte me
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 22:30Stadsskogen fungerar finfint med vagn! Ta inte ridspåret bara för det börjar bli lite väl lerigt. Jag brukar inte springa i elljusspåret i stadsskogen för jag tyckte det var för jobbigt med vagnen, men de andra stigarna är inget problem.
Lunsen tror jag
Stadsskogen fungerar finfint med vagn! Ta inte ridspåret bara för det börjar bli lite väl lerigt. Jag brukar inte springa i elljusspåret i stadsskogen för jag tyckte det var för jobbigt med vagnen, men de andra stigarna är inget problem.
Lunsen tror jag
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 00:17Lunsen är bästa terränglöpningen men totalt värdelös för vagnar. Att springa över Micksmossen är en upplevelse. Den inre rundan där man bland annat springer en bit på upplandsleden är ungefär tio km.
Morga är vackert, tyvärr lite dålig utsikt eftersom de
Lunsen är bästa terränglöpningen men totalt värdelös för vagnar. Att springa över Micksmossen är en upplevelse. Den inre rundan där man bland annat springer en bit på upplandsleden är ungefär tio km.
Morga är vackert, tyvärr lite dålig utsikt eftersom de
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 17:01Tråden startades ju för väldigt länge sen så jag hoppas trådskaparen finns kvar här. "Sunnerstagropen" och spåret däromkring är kuperat och roligt. Tröttnar man på backar kan man sen följa en liten väg längs Fyrisån ända in till stan.
Tråden startades ju för väldigt länge sen så jag hoppas trådskaparen finns kvar här. "Sunnerstagropen" och spåret däromkring är kuperat och roligt. Tröttnar man på backar kan man sen följa en liten väg längs Fyrisån ända in till stan.