Quote from Guest on 2 July 2009, 23:27OK, lite lokal information från Umeå, men det kanske intresserar fler. Gammlia ligger bredvid det populäraste löparspåret i Umeå.
http://www.vk.se/Article.jsp?article=289587
Jag sprang där bara ca 1 timma tidigare och det är rätt mycket folk i rörelse där
OK, lite lokal information från Umeå, men det kanske intresserar fler. Gammlia ligger bredvid det populäraste löparspåret i Umeå.
http://www.vk.se/Article.jsp?article=289587
Jag sprang där bara ca 1 timma tidigare och det är rätt mycket folk i rörelse där
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 23:37usch vad otäckt, jag bor också i Umeå. Jag blir riktigt mörkrädd när jag hör sådant här och inte känns det säkert att ge sig ut själv i spåret och springa. Hoppas verkligen polisen hittar gärningsmannen och att kvinnan får allt stöd och hjälp som behövs.
usch vad otäckt, jag bor också i Umeå. Jag blir riktigt mörkrädd när jag hör sådant här och inte känns det säkert att ge sig ut själv i spåret och springa. Hoppas verkligen polisen hittar gärningsmannen och att kvinnan får allt stöd och hjälp som behövs.
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 00:05..och jag var ute och sprang exakt samtidigt, fast några kilometer bort. För ovanlighetens skull tillsammans med någon..men det är ju FÖRDJÄVLIGT!!!!! SATANS IDIOTI :@
..och jag var ute och sprang exakt samtidigt, fast några kilometer bort. För ovanlighetens skull tillsammans med någon..men det är ju FÖRDJÄVLIGT!!!!! SATANS IDIOTI :@
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 01:57Det var det jävligaste :@
Man får hoppas att dom får tag på den sjuke jäveln och att det inte blir ytterligare en "haga mannen"
Det var det jävligaste :@
Man får hoppas att dom får tag på den sjuke jäveln och att det inte blir ytterligare en "haga mannen"
Quote from Jan Lundquist on 3 July 2009, 12:29Skönt med ett offer som hade närvaro nog att registrera alla signalementen. Det bådar för stor lycka i letandet efter den man skulle vilja skicka till bödeln.
Skönt med ett offer som hade närvaro nog att registrera alla signalementen. Det bådar för stor lycka i letandet efter den man skulle vilja skicka till bödeln.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 15:37Så vidrigt. En våldtäkt är förstås alltid vidrig, men man blir ju extra berörd när det sker på ett ställe där man själv ofta befinner sig.
Så vidrigt. En våldtäkt är förstås alltid vidrig, men man blir ju extra berörd när det sker på ett ställe där man själv ofta befinner sig.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 15:38Ja, hemma är den farligaste platsen så var någon annanstans.
Ja, hemma är den farligaste platsen så var någon annanstans.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 17:10Ja det värsta är att det kan hända en sådan tid när det faktiskt brukar vara mycket folk ute. Har utan att blinka varit vid Gamlia och sprungit själv vid 9- halv 10 och då brukar det vara en del folk i krokarna.
Ja det värsta är att det kan hända en sådan tid när det faktiskt brukar vara mycket folk ute. Har utan att blinka varit vid Gamlia och sprungit själv vid 9- halv 10 och då brukar det vara en del folk i krokarna.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 18:34Jag är fortfarande så upprörd över det som har hänt. Anledningen till att just det här fallet berört mig mer än andra är förstås att våldtäkten skedde i MIN favoritskog längs MIN favoritrunda.
En rent egoistisk anledning alltså, något som jag faktiskt k
Jag är fortfarande så upprörd över det som har hänt. Anledningen till att just det här fallet berört mig mer än andra är förstås att våldtäkten skedde i MIN favoritskog längs MIN favoritrunda.
En rent egoistisk anledning alltså, något som jag faktiskt k
Quote from Bjarne Lewin on 6 July 2009, 18:39Någonting inuti mig säger att kvinnan kände våldtäcktsmannen, eller att hon sett honom tidigare... Alla detaljerna pekar i mina ögon på att han inte dök upp som en total överaskning.
Men det är bara min känsla...
Någonting inuti mig säger att kvinnan kände våldtäcktsmannen, eller att hon sett honom tidigare... Alla detaljerna pekar i mina ögon på att han inte dök upp som en total överaskning.
Men det är bara min känsla...