Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:23Fast hur ska vi kvinnor agera?
Jag vill inte heller ha ett samhälle fyllt av rädsla men där jag brukar springa på lunchrasten blev en kvinna indragen i en bil o våldtagen mitt på förmiddagen, och när man läser att det anmälts 4 våldtäkter på en och samma
Fast hur ska vi kvinnor agera?
Jag vill inte heller ha ett samhälle fyllt av rädsla men där jag brukar springa på lunchrasten blev en kvinna indragen i en bil o våldtagen mitt på förmiddagen, och när man läser att det anmälts 4 våldtäkter på en och samma
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:42Nej, jag har inte sprungit på Gammlia sen det där hände. Dock så känner jag ingen oro över att springa där igen. Men jag förstår rädslan som den sprider bland kvinnor.
En på jobbet berättade att en kvinnlig vän som var och hälsade på i helgen brukar spri
Nej, jag har inte sprungit på Gammlia sen det där hände. Dock så känner jag ingen oro över att springa där igen. Men jag förstår rädslan som den sprider bland kvinnor.
En på jobbet berättade att en kvinnlig vän som var och hälsade på i helgen brukar spri
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:47Ni ska inte bli tvärrädda! Sanningen om riskerna finns ju i det du säger också, det är en gigantisk massa folk koncentrerat på en plats och våldtäckter sker. Överfördjävligt! Men det är samma ökning av diverse andra brott. Säkerligen 4 som blivit misshand
Ni ska inte bli tvärrädda! Sanningen om riskerna finns ju i det du säger också, det är en gigantisk massa folk koncentrerat på en plats och våldtäckter sker. Överfördjävligt! Men det är samma ökning av diverse andra brott. Säkerligen 4 som blivit misshand
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:54men Andreas; "Men det är samma ökning av diverse andra brott. Säkerligen 4 som blivit misshandlade så illa att de får men för livet, mm mm"
Och det gjorde det hela bättre?
Jag förstår ju att risken fortfarande är liten men när den ökar så markant så kan
men Andreas; "Men det är samma ökning av diverse andra brott. Säkerligen 4 som blivit misshandlade så illa att de får men för livet, mm mm"
Och det gjorde det hela bättre?
Jag förstår ju att risken fortfarande är liten men när den ökar så markant så kan
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 20:59Var där och sprang igår em. Hade inte gjort det om jag inte hade fått med en kompis. Kanske är fånigt men kände att jag inte hade kunnat njuta av passet om jag hade sprungit ensam. Med tanke på att avspärrningarna sitter kvar och så är det ju svårt att in
Var där och sprang igår em. Hade inte gjort det om jag inte hade fått med en kompis. Kanske är fånigt men kände att jag inte hade kunnat njuta av passet om jag hade sprungit ensam. Med tanke på att avspärrningarna sitter kvar och så är det ju svårt att in
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 21:01Lösningen på problemet är enkel. Löjligt enkelt faktiskt!
Lösningen på problemet är enkel. Löjligt enkelt faktiskt!
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 21:01Om man räknar antal brott räknat i hur många som befinner sig där samt lägger till alkohol i bilden är det nog lägre procent än en vanlig hemmafest. Vissa siffror ska man ta med en nypa salt.
Edit: Ingen ursäkt att det händer dock.
Om man räknar antal brott räknat i hur många som befinner sig där samt lägger till alkohol i bilden är det nog lägre procent än en vanlig hemmafest. Vissa siffror ska man ta med en nypa salt.
Edit: Ingen ursäkt att det händer dock.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 21:07Eric; ???
Eric; ???
Quote from Bjarne Lewin on 6 July 2009, 21:08Nu börjar jag förstå vad som hände. Jag skrev ordet man utan att specificera...
Denna kvinnan hade ju observerat honom tidigare och känt sig förföljd, hur väl grundat det är vet vi inte. I den situationen så hade det inte varit fel att skriva några ord o
Nu börjar jag förstå vad som hände. Jag skrev ordet man utan att specificera...
Denna kvinnan hade ju observerat honom tidigare och känt sig förföljd, hur väl grundat det är vet vi inte. I den situationen så hade det inte varit fel att skriva några ord o
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 21:08Niclas; "Om man räknar antal brott räknat i hur många som befinner sig där samt lägger till alkohol i bilden är det nog lägre procent än en vanlig hemmafest. Vissa siffror ska man ta med en nypa salt."
Det jag reagerar på är att det blivit så mycket vanl
Niclas; "Om man räknar antal brott räknat i hur många som befinner sig där samt lägger till alkohol i bilden är det nog lägre procent än en vanlig hemmafest. Vissa siffror ska man ta med en nypa salt."
Det jag reagerar på är att det blivit så mycket vanl