Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 09:50Har du inte även sponsring av IOK, med tanke på de fem ringarna?
Har du inte även sponsring av IOK, med tanke på de fem ringarna?
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 09:58Körde Airtrim för första gången imorse (-22 grader) och måste säga att den var ju alldeles fantastiskt bra...
Inget andningsmotstånd och luften jag andades var riktigt behaglig! Hade en Balaclava under som satt ett par cm under läppen. 40 minuters cyklin
Körde Airtrim för första gången imorse (-22 grader) och måste säga att den var ju alldeles fantastiskt bra...
Inget andningsmotstånd och luften jag andades var riktigt behaglig! Hade en Balaclava under som satt ett par cm under läppen. 40 minuters cyklin
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 11:10Höhö..
Nä, men av Den lille havfrue & Edvard Eriksens arvingar.
Du ser väl gaddingen på överarmen? (t+)
Höhö..
Nä, men av Den lille havfrue & Edvard Eriksens arvingar.
Du ser väl gaddingen på överarmen? (t+)
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 11:59Prövade nu med buff under Airtrim, men det blev kallt ändå. Buffen blev genomsur av kondens (eller drägglar jag så mycket?), så det blev kallt på hakan till slut.
Prövade nu med buff under Airtrim, men det blev kallt ändå. Buffen blev genomsur av kondens (eller drägglar jag så mycket?), så det blev kallt på hakan till slut.
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 14:09Buff under Airtrim?
Är inte Airtrim tillräckligt?, är sugen på att köpa en airtrim men är den inget bra känns det onödigt att skaffa en isf,
Hade tänkt använda den vid -20 och kallare, hur effektiv är dessa Airtrim?
Buff under Airtrim?
Är inte Airtrim tillräckligt?, är sugen på att köpa en airtrim men är den inget bra känns det onödigt att skaffa en isf,
Hade tänkt använda den vid -20 och kallare, hur effektiv är dessa Airtrim?
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 14:18Den är riktigt bra! Jag är supernöjd med min. Kan rekommenderas!
Den är riktigt bra! Jag är supernöjd med min. Kan rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 14:27Det låter finfint det G-man,
då får man se om man införskaffar en sådan inom snar framtid nu.. man blir så frustrerad när man sitter inne och inte "kan" träna eftersom termometern säger -33grader just nu :P!Skulle haft en Airtrim redan idag känner jag
Det låter finfint det G-man,
då får man se om man införskaffar en sådan inom snar framtid nu.. man blir så frustrerad när man sitter inne och inte "kan" träna eftersom termometern säger -33grader just nu :P!
Skulle haft en Airtrim redan idag känner jag
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 14:28Kristian, jo tillräckligt för luften. Men jag får problem med kondens på hakan som fryser på.
Kristian, jo tillräckligt för luften. Men jag får problem med kondens på hakan som fryser på.
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 15:19Jag har haft den i ca -17C som mest. Det är verkligen hur bra som helst. Inandningsluften är ca 15-20C och man återfuktar inandningluften så man inte blir uttorkad. Det jag tycker är det bästa är att eftersom man andas varm luft så håller man värmen mycke
Jag har haft den i ca -17C som mest. Det är verkligen hur bra som helst. Inandningsluften är ca 15-20C och man återfuktar inandningluften så man inte blir uttorkad. Det jag tycker är det bästa är att eftersom man andas varm luft så håller man värmen mycke
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 20:33Enda anmärkning på Airtrim, är att jag får blåsa till lite extra ibland för att blåsa bort fuktdroppar från filtret.
Enda anmärkning på Airtrim, är att jag får blåsa till lite extra ibland för att blåsa bort fuktdroppar från filtret.