Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 23:17Att försöka "härda" luftrören är jag lite tveksam till. När jag var ute och åkte skidor med min fyraåring förra vintern träffade vi en invandrad finska som körde med någon slags värmeväxlargrej i munnen. Anton kunde förstås inte låta bli att fråga vad det
Att försöka "härda" luftrören är jag lite tveksam till. När jag var ute och åkte skidor med min fyraåring förra vintern träffade vi en invandrad finska som körde med någon slags värmeväxlargrej i munnen. Anton kunde förstås inte låta bli att fråga vad det
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 23:24Det är lite skillnad på elitträning/tävling och motionerande. Kan man tillåta sig att dra ned på tempot så funkar det bra att springa i kyla. Däremot förstår jag att tävlingar ställs in vid riktigt bistra temperaturer.
Det är lite skillnad på elitträning/tävling och motionerande. Kan man tillåta sig att dra ned på tempot så funkar det bra att springa i kyla. Däremot förstår jag att tävlingar ställs in vid riktigt bistra temperaturer.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 10:46(Tog en Airtrim-tråd i högen)
Har sprungit några ggr i -10 och därikring. Upplever att jag fryser på hakan, kan det vara kondens som kyler? Andra med samma problem?
(Tog en Airtrim-tråd i högen)
Har sprungit några ggr i -10 och därikring. Upplever att jag fryser på hakan, kan det vara kondens som kyler? Andra med samma problem?
Quote from Camilla Höög on 20 December 2010, 14:28När jag kör med min Airtrim så brukar jag först sätta en buff på halsen, dra upp den på hakan till någon centimeter under underläppen och sedan drar jag upp bakkanten på buffen upp på huvudet på mössan. På så sätt så är det mesta av mitt ansikte täckt och
När jag kör med min Airtrim så brukar jag först sätta en buff på halsen, dra upp den på hakan till någon centimeter under underläppen och sedan drar jag upp bakkanten på buffen upp på huvudet på mössan. På så sätt så är det mesta av mitt ansikte täckt och
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 19:10Haha, fantastisk bild. Vem har sagt att löpning inte är en prylsport? 😀
Haha, fantastisk bild. Vem har sagt att löpning inte är en prylsport? 😀
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 19:17Fast det där är väl cykelutstyrseln?
Fast det där är väl cykelutstyrseln?
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 19:19Kan halka i spåret.
Kan halka i spåret.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 19:33Saknar en pannlampa och vätskebälte, så hade det blivit en Cyborg av det hela! Ungefär som man känner sig när man "lite smidigt" skall ut på långpass i mörkret mitt i vintern...
Får väl sno någons buff och pröva, tack för tipset!
Saknar en pannlampa och vätskebälte, så hade det blivit en Cyborg av det hela! Ungefär som man känner sig när man "lite smidigt" skall ut på långpass i mörkret mitt i vintern...
Får väl sno någons buff och pröva, tack för tipset!
Quote from Camilla Höög on 20 December 2010, 21:51Japp, cykelutstyrsel. För löpning så dumpar jag bara hjälmen så är jag redo att springa.
Japp, cykelutstyrsel. För löpning så dumpar jag bara hjälmen så är jag redo att springa.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:00Löpning utomhus i kall temperatur är nog vanesak. Jag springer i princip varje vecka året om. Min erfarenhet är att kylan är mindre besvärlig för lungorna desto lugnare man tar det. Handlar om att komma ner i behaglig puls så att det känns bekvämt att and
Löpning utomhus i kall temperatur är nog vanesak. Jag springer i princip varje vecka året om. Min erfarenhet är att kylan är mindre besvärlig för lungorna desto lugnare man tar det. Handlar om att komma ner i behaglig puls så att det känns bekvämt att and