Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 16:42Nu ser det ut att bli ytterligare några grader kallare, men det är väl samma tips som gäller förstår jag!?
(egentligen skriver jag detta för att få ännu fler råd och höra om ngn mer har erfarenhete av vinterlopp i allmänhet och Jessheim i synnerhet...)
Nu ser det ut att bli ytterligare några grader kallare, men det är väl samma tips som gäller förstår jag!?
(egentligen skriver jag detta för att få ännu fler råd och höra om ngn mer har erfarenhete av vinterlopp i allmänhet och Jessheim i synnerhet...)
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 17:17Du får nog fler variabler.
Ytterligare förtydligande:
1. Försök från start hitta en grupp som håller den fart du önskar. I Jessheim tror jag genomsnittet har 20+ marathonlopp. Snarare högre snitt. Så de flesta håller jämn fart.
2: Hvis du snakker norsk .
Du får nog fler variabler.
Ytterligare förtydligande:
1. Försök från start hitta en grupp som håller den fart du önskar. I Jessheim tror jag genomsnittet har 20+ marathonlopp. Snarare högre snitt. Så de flesta håller jämn fart.
2: Hvis du snakker norsk .
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 18:50Tror att du sa under nr 5 att inte hålla sådan hastighet så att du svettas....å det har ju då med kläderna att göra....!????
Är du osäker på kläderna så ta med dig mera till varvningen å lägg någonstans där det finns funktionärer.....Funkar inte "kostymen
Tror att du sa under nr 5 att inte hålla sådan hastighet så att du svettas....å det har ju då med kläderna att göra....!????
Är du osäker på kläderna så ta med dig mera till varvningen å lägg någonstans där det finns funktionärer.....Funkar inte "kostymen
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 19:15Ett år hamnade jag i ett norskt gäng.
De "fuskade." De hade en privat kontroll med tjejer,
där de bytte det de ville.
Dessutom fick de kramar och pussar. DET ÄR DOPING.Jag joggade på stället och undrade vad de skulle göra när jag kom fram till mitt.
D
Ett år hamnade jag i ett norskt gäng.
De "fuskade." De hade en privat kontroll med tjejer,
där de bytte det de ville.
Dessutom fick de kramar och pussar. DET ÄR DOPING.
Jag joggade på stället och undrade vad de skulle göra när jag kom fram till mitt.
D
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 21:45Ähhhh K-G....Du skulle ha ropat = "Puss å kram till mig också"......då djävlar hade det blivit fart på dom norska brudarna......där missade du minst 15 minuter på brutto tiden.....alt Brutta-tiden...!?
Ähhhh K-G....Du skulle ha ropat = "Puss å kram till mig också"......då djävlar hade det blivit fart på dom norska brudarna......där missade du minst 15 minuter på brutto tiden.....alt Brutta-tiden...!?
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2010, 21:50🙂
🙂