Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 23:22Man får ju tacka för tipset. Nu blev vårdojjorna 500 spänn billigare.
Man får ju tacka för tipset. Nu blev vårdojjorna 500 spänn billigare.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 09:25Aaah! Tack Sandra! Äntligen hittade jag brooks lättiktstrainer i europa! Har bara sett den i amerikanska affärer. Nu blev det mycket billigare! 🙂
Aaah! Tack Sandra! Äntligen hittade jag brooks lättiktstrainer i europa! Har bara sett den i amerikanska affärer. Nu blev det mycket billigare! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 09:47Jag köpte ett par nya skor (asics) på Intersport som gick sönder i halvtid. Jag fick nya med lite avdrag för dom mil jag sprungit. Undrar om det funkar på internet? Nyttja din lokala sporthandlare i stället.
Jag köpte ett par nya skor (asics) på Intersport som gick sönder i halvtid. Jag fick nya med lite avdrag för dom mil jag sprungit. Undrar om det funkar på internet? Nyttja din lokala sporthandlare i stället.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 10:16Jag är så shoppingsugen, men måste vänta tills någon av butikerna (brukar handla på milletsports eller wiggle) får in mina favoritskor Puma Complete Eutopia...
...och när väl skorna går att beställa blir det allmän påfyllning av tröjor och strumpor och di
Jag är så shoppingsugen, men måste vänta tills någon av butikerna (brukar handla på milletsports eller wiggle) får in mina favoritskor Puma Complete Eutopia...
...och när väl skorna går att beställa blir det allmän påfyllning av tröjor och strumpor och di
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 11:14Hur funkar det med tull och moms vid köp från UK?
Hur funkar det med tull och moms vid köp från UK?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 11:51Ingen tull när man handlar från annan EU land. Har för mig att det dras svensk moms.VAT brukar det stå som i slutpriset, då man angett att man är från sverige får man upp vilken summa som gäller.
Ingen tull när man handlar från annan EU land. Har för mig att det dras svensk moms.VAT brukar det stå som i slutpriset, då man angett att man är från sverige får man upp vilken summa som gäller.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 12:27"Hur funkar det med tull och moms vid köp från UK? "
Du betalar varken tull eller svensk moms vid köp inom EU.
"Hur funkar det med tull och moms vid köp från UK? "
Du betalar varken tull eller svensk moms vid köp inom EU.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 12:45Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 12:48Däremot så betalar du motsvarande svensk moms på de större siterna.
Däremot så betalar du motsvarande svensk moms på de större siterna.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:52Om man handlar inom EU området tillkommer inga kostnader som tull, moms eller speditionsavgift på priset.
Däremot kan, så som Fp David säger, vissa butiker som har en stor omsättning, minns inte beloppet, mot Sverige vara tvungna att ta svensk moms.
M
Om man handlar inom EU området tillkommer inga kostnader som tull, moms eller speditionsavgift på priset.
Däremot kan, så som Fp David säger, vissa butiker som har en stor omsättning, minns inte beloppet, mot Sverige vara tvungna att ta svensk moms.
M