Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:19Jag beställde från Startfitness förra fredagen och idag, en vecka senare fick jag skorna. Fungerade perfekt.
Jag beställde från Startfitness förra fredagen och idag, en vecka senare fick jag skorna. Fungerade perfekt.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:23Hittade först en femtioöring i Hallstavik ...för att sedan under samma dag hitta ett pund i Uppsala!!??!!??....lucky kjelle som sedan vann 760:- på DD....Hoppsan...min dag då typ?!
Hittade först en femtioöring i Hallstavik ...för att sedan under samma dag hitta ett pund i Uppsala!!??!!??....lucky kjelle som sedan vann 760:- på DD....Hoppsan...min dag då typ?!
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 20:41Beställde från Roadrunnersports.com i USA på söndag, och fick skorna på torsdag.
Beställde från Roadrunnersports.com i USA på söndag, och fick skorna på torsdag.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 23:22Fick du betala medvärdeskatt?
Fick du betala medvärdeskatt?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 17:26Drygt 400 kronor i extra avgift (tull, moms?) utöver butikens pris.
Drygt 400 kronor i extra avgift (tull, moms?) utöver butikens pris.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 18:24Det är ändå billigare än i Svergie men är det billigare än att beställa från England?
Det är ändå billigare än i Svergie men är det billigare än att beställa från England?
Quote from Susan Hartley on 14 March 2010, 18:45Kjell: Roman vet jag inte ... Men visst kallar Friedrich Engels den tyske nationalekonomien A. H. G. Wagner (1835-1917) för "Wagner von Pundhuvud" (på tyska Wagner von Dummerwitz) i sitt verk I bostadsfrågan/Zur wohnungsfrage. 🙂
Något annat pundhuvud f
Kjell: Roman vet jag inte ... Men visst kallar Friedrich Engels den tyske nationalekonomien A. H. G. Wagner (1835-1917) för "Wagner von Pundhuvud" (på tyska Wagner von Dummerwitz) i sitt verk I bostadsfrågan/Zur wohnungsfrage. 🙂
Något annat pundhuvud f
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:37Jack: England är nog billigare än USA, men en del skor finns inte att köpa från europeiska butiker.
Jack: England är nog billigare än USA, men en del skor finns inte att köpa från europeiska butiker.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 20:30Hur skickar wiggle sina saker? Kommer de hem så någon måste ta emot dem, eller får man hämta ut dem någonstans?
Hur skickar wiggle sina saker? Kommer de hem så någon måste ta emot dem, eller får man hämta ut dem någonstans?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 20:32Dom skickar med vanlig post så du får troligtvis hämta ut paketet på postens utlämningsställe.
Dom skickar med vanlig post så du får troligtvis hämta ut paketet på postens utlämningsställe.