Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:28Var exakt vid Slussen ska vi träffas?
Var exakt vid Slussen ska vi träffas?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 16:19Eftersom det kommer vara strålande vackert väder, i solen ute på Södermalmstorg utanför T-baneuppgången
Eftersom det kommer vara strålande vackert väder, i solen ute på Södermalmstorg utanför T-baneuppgången
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 16:26Jag kanske hänga med också nu när det finns olika "fart grupper" -:) om inte racern pratar högt med mig då 🙂
Jag kanske hänga med också nu när det finns olika "fart grupper" -:) om inte racern pratar högt med mig då 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 16:29Om det nu är strålande vackert väder lovat så vad passar väl bättre än att låta sandalerna få sitt första långpass för säsongen på just lång-fredagen? Prel-bokat i familjekalendern!
Om det nu är strålande vackert väder lovat så vad passar väl bättre än att låta sandalerna få sitt första långpass för säsongen på just lång-fredagen? Prel-bokat i familjekalendern!
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 16:40Gu va gött! Ju fler, desto roligare.
Gu va gött! Ju fler, desto roligare.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 17:00Jag körde ju tomteluva i vintras men tänker nog inte ta steget till sandaler och inte heller tänker jag bära ett tungt kors på axlarna. Påskgula kläder är det också ont om.
Jag körde ju tomteluva i vintras men tänker nog inte ta steget till sandaler och inte heller tänker jag bära ett tungt kors på axlarna. Påskgula kläder är det också ont om.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 17:08Men nån liten fjäder va...?
Men nån liten fjäder va...?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 17:47En korg med ägg kanske.
En korg med ägg kanske.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 18:07Kvast.
Kvast.
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 19:45Jag ska inte med, skulle inte orka idag och är bortrest men vill bara säga HEJA till er andra.
Försökte leta rätt på en gul löparkjol eller löparklänning till dig Elin men det fanns inte.
Några av er har väl färgglada skor som ni kan ha på er 🙂
Jag ska inte med, skulle inte orka idag och är bortrest men vill bara säga HEJA till er andra.
Försökte leta rätt på en gul löparkjol eller löparklänning till dig Elin men det fanns inte.
Några av er har väl färgglada skor som ni kan ha på er 🙂