Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 13:52Kan du verkligen komma i Kats dräkt Håkan? Tror det är bättre att du skaffar en egen för säkerhets skull istället för att lita på att hon tar med en till dig.
Kan du verkligen komma i Kats dräkt Håkan? Tror det är bättre att du skaffar en egen för säkerhets skull istället för att lita på att hon tar med en till dig.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 15:41Vad kul det låter... synd att jag är i fjällen då. Någon som vill långpassas på annandagen? För då är jag tillbaka.
Vad kul det låter... synd att jag är i fjällen då. Någon som vill långpassas på annandagen? För då är jag tillbaka.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 18:46Är det material som andas då? Det är ju väldigt viktigt. Tycker att det ser lite syntetiskt ut. Av den anledningen tror jag att jag avstår.
Är det material som andas då? Det är ju väldigt viktigt. Tycker att det ser lite syntetiskt ut. Av den anledningen tror jag att jag avstår.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:08jaförtusan, Elin, en medium borde jag kunna klämma ner mig i.
Kanske.
Kat,
det är ju inte så mycket material så det kanske inte gör något att det inte andas...EDIT:
förlåååt, nu spårade ju det här ur. Sesså, marsch tillbaka till ämnet hörni. Långpa
jaförtusan, Elin, en medium borde jag kunna klämma ner mig i.
Kanske.
Kat,
det är ju inte så mycket material så det kanske inte gör något att det inte andas...
EDIT:
förlåååt, nu spårade ju det här ur. Sesså, marsch tillbaka till ämnet hörni. Långpa
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:12Ok, rättning i ledet. Försöker allt vad jag kan att inte känna mig sjuk efter att min dotter legat och hostat mig i ansiktet en hel natt. Jag ÄR frisk (det är vad jag intalar mig iaf), och då kommer jag ju såklart! Men jag har en fobi, på riktigt, finns e
Ok, rättning i ledet. Försöker allt vad jag kan att inte känna mig sjuk efter att min dotter legat och hostat mig i ansiktet en hel natt. Jag ÄR frisk (det är vad jag intalar mig iaf), och då kommer jag ju såklart! Men jag har en fobi, på riktigt, finns e
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:15Kan du springa med typ EN höronpropp? 🙂
Kan du springa med typ EN höronpropp? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:16Jag kommer om jag hunnit återhämta mig från träningsresan jag just kommit hem från och 6 km-gruppen får det bli då.
Jag kommer om jag hunnit återhämta mig från träningsresan jag just kommit hem från och 6 km-gruppen får det bli då.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:16@ Peter Det kan jag nog. Och jag kan pratas till, men kanske inte tillbaka 🙂
@ Peter Det kan jag nog. Och jag kan pratas till, men kanske inte tillbaka 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:19Helena, vi har ingen 6-km-grupp.
Vi har däremot en 6:00-tempo-grupp som ska ta sej drygt 19 km 🙂
Helena, vi har ingen 6-km-grupp.
Vi har däremot en 6:00-tempo-grupp som ska ta sej drygt 19 km 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 19:23Jag menar 6 min-grupp, är lite trött;)
Jag menar 6 min-grupp, är lite trött;)