Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Peter - ta ett snack med SMHI och styr upp dom.

Passa samtidigt på att ta ett snack med förkylningsbacillerna.

Att prata med mina fortfarande trötta ultraben är nog ingen idé.
Jag ska ut och provspringa i dag (första sedan lördag). Tror jag är med från början men osäker på hur långt jag vill springa.
Måste främst vila till TEC.

Ja vädret verkar inte bli det vi har varit bortskämda med på tidigare pass, jag får ta upp det med SMHI 🙂

Vi slipper förhoppningsvis regn men det kommer vara ordentlig vind. Ett extra lager kläder kan vara på sin plats.

Och, min snälla svärmor har rekat banan åt oss.
Hemfärden på skogsvägarna är lättsprunget och lätthittat, med undantag för en kilometer i skogen ovanför Erstaviks gård där hon fick leda cykeln.

Blir det några som springer i 6 minutersgruppen?

Elin & Fredrik (Team EF) tror jag har lovat leda. Leif Å och Mats D borde också hänga med dej där.

Om det finns någon jag-har-inte-haft-möjlighet-att-köpa-regnställ-så-jag-springer-i-vad-jag-hittar-grupp så kör jag i den. Att vi håller oss till spåret ger ju möjlighet att fjärta ur om man blir på tok för blöt, haha.

Vi trodde vi skulle bli själva i vår grupp. 😉

Leda och leda, vi ska nog kunna ta oss till Saltsjöbaden på något sätt i alla fall, förhoppningsvis i cirka 6-tempo.

Peter, såklart det inte kommer regn på ditt pass. Det blir snö! 😉

Jag räknar med att haka på 6-minutersgruppen. Team EF får alltså sällskap av EF. 🙂