Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kommer inte kolla på någon väderleksrapport eller ens titta ut genom fönstret innan vi springer iväg.

E-delen av EF Racing team känner sig inte direkt race:ig i dagsläget men det blir nog väl ändå. Vi fick ju nästan döpa om oss till EF fika team där

Jag kliver tyvärr av pga det kalla och blöta vädret. Jag var sängliggande i förkylning 4 dagar förra helgen och törs inte riskera en eller två till sjukveckor just nu. God tur alla hjältar!

Sex är ju aldrig fel men jag tror det blir 7.30 gruppen för mig i morgon med tanke på TEC om 8 dagar. Lite softa så här veckan innan är nog att föredra. Nu läggdax.

Godmorgon krigare! Äntligen regn! 🙂

För min del innebär det sportslick på fötterna och en skärmmössa, annars ingen skillnad. Ni andra överlever väl också lite väta?

Nu har regnet gått över i snö, vad mysigt det ska bli;)

Jag får överleva vätan på hemmaplan.
Jag hade planerat att ta 08:19-tåget men kom på att utan SLremsa så hinner jag inte till Slussen och då måste jag ta ett tidigare tåg eller köpa sms-biljett. Så skulle jag regga personnummer som blivit krav på att köp

Lycka till! Spring in i skogen om det börjar regna för mycket.

Tack för idag! Det var väl ingen som märkte av att det snöade och blåste snålt? Det kändes lite tråkigt att vika ned sig och ta tåget hem men man kanske ska inse sina begränsningar när man är ur form. 🙂

Tack alla för en trevlig dag! Lite snö har ingen dött av (tror jag).

Tack alla! Bilder finns nu:

http://dansel.se/loparsidan

i "leften" finns "Saltsjöbanan" under 2012 och 2011 om man vill minnas!

Vi ses på lördag!

/M