Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 22:57Hehe.. kanske ska förtydliga med att jag är inte så säker att jag skulle kunna hoppa 70min utan en enda miss. Jag har som riktmärke att repet ska va igång minst 95% av träningstiden.
Hehe.. kanske ska förtydliga med att jag är inte så säker att jag skulle kunna hoppa 70min utan en enda miss. Jag har som riktmärke att repet ska va igång minst 95% av träningstiden.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 10:07OK nu har ju den här tjejen en del saker som är pajjade i knät, vilket antagligen ger en ökad risk för olika förslitningsskador i framtiden, vilket man skulle kunna tycka är ett skäl till att låta bli ett 14km löppass.
Å andra sidan var det nåt ljushuvu
OK nu har ju den här tjejen en del saker som är pajjade i knät, vilket antagligen ger en ökad risk för olika förslitningsskador i framtiden, vilket man skulle kunna tycka är ett skäl till att låta bli ett 14km löppass.
Å andra sidan var det nåt ljushuvu
Quote from ellen olsson on 8 June 2008, 15:22Jag har inte psyke för att hoppa hopprep i 30 minuter ens...
Jag har inte psyke för att hoppa hopprep i 30 minuter ens...
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 June 2008, 15:34Frida, gillar ditt inlägg. 🙂
Jag kör sjukgymnastens övningar en gång i veckan på plats hos honom och sedan kör jag ibland det som går själv hemma. Och som jag sa så har det faktiskt blivit lite bättre sen jag började med dem (ca 1 år sedan nu)."Det
Frida, gillar ditt inlägg. 🙂
Jag kör sjukgymnastens övningar en gång i veckan på plats hos honom och sedan kör jag ibland det som går själv hemma. Och som jag sa så har det faktiskt blivit lite bättre sen jag började med dem (ca 1 år sedan nu).
"Det
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 June 2008, 15:36Hehe, hopprep i flera timmar är väl näst intill omöjligt!! (#) All heder till den som klarar mer än en halvtimme! 😉
Hehe, hopprep i flera timmar är väl näst intill omöjligt!! (#) All heder till den som klarar mer än en halvtimme! 😉
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 June 2008, 21:11Rapport kommer här... 😉
Det blev inte 14 km som planerat så ni som tyckte att jag inte skulle springa det - Ni kan ju va glada, hihi 🙂
Nejdå, skämtosido. Det var alldelles för varmt och blåsigt för att orka 14 km, så jag bestämde mig för att korta n
Rapport kommer här... 😉
Det blev inte 14 km som planerat så ni som tyckte att jag inte skulle springa det - Ni kan ju va glada, hihi 🙂
Nejdå, skämtosido. Det var alldelles för varmt och blåsigt för att orka 14 km, så jag bestämde mig för att korta n